  • 1. Data: 2015-10-06 02:55:21
    Temat: testowanie łącza Ethernet
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Witam, jakiego softu do testowania łącza Ethernet używacie?
    Najchętniej pod jakiegoś linuxa...
    Chodzi mi o testy warstwy fizycznej za pomocą liczenia
    stosunku poprawnych paczek do retransmitowanych.
    Płytka jest samodzielnej budowy i stąd ta potrzeba :-)

  • 2. Data: 2015-10-06 12:03:41
    Temat: Re: testowanie łącza Ethernet
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
> [...]
    > stosunku poprawnych paczek do retransmitowanych.
    > Płytka jest samodzielnej budowy i stąd ta potrzeba :-)

    ping na pewno znasz, do tego iptraf ewentualnie tcpdump.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2015-10-06 12:54:13
    Od: rePeter <n...@s...no>

    Mon, 5 Oct 2015 19:55:21 -0500
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

> [...]
    > stosunku poprawnych paczek do retransmitowanych.
    > Płytka jest samodzielnej budowy i stąd ta potrzeba :-)

    Wygodniejszy od pinga jest mtr,
    szczególnie jeśli masz po drodze inne sieci.

    --
    Piotr Grzegorzyca pozdrawia
    http://starekomputery.regionet.pl

    jedenaste: Nie spamuj

  • 4. Data: 2015-10-06 14:32:42
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 6 października 2015 02:55:24 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > stosunku poprawnych paczek do retransmitowanych.
    > Płytka jest samodzielnej budowy i stąd ta potrzeba :-)

    ifconfig pokazuje i zdropowane pakiety i te z błędami.

  • 5. Data: 2015-10-07 18:18:15
    Od: "PawelS cbrbob(at)wbcd(dot)pl" <f...@e...org>

    Pszemol pisze:
> [...]
    > stosunku poprawnych paczek do retransmitowanych.
    > Płytka jest samodzielnej budowy i stąd ta potrzeba :-)

    netperf (like iperf) tylko trochę bardziej verbose

  • 6. Data: 2015-10-12 05:20:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > ifconfig pokazuje i zdropowane pakiety i te z błędami.

    Który argument do ifconfig użyć?

  • 7. Data: 2015-10-12 05:20:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PawelS cbrbob(at)wbcd(dot)pl" <f...@e...org> wrote in message

    > netperf (like iperf) tylko trochę bardziej verbose

    Spróbuję, dzięki!

  • 8. Data: 2015-10-12 05:21:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 9. Data: 2015-10-12 05:21:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 10. Data: 2015-10-12 08:36:31
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Warstwe fizyczna to najlepoiej jakim miernikiem sprawdzic np

    DTX-1800