  • 1. Data: 2016-08-24 07:21:54
    Temat: toczone piny ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Całą noc szukam, za cholerę nie idzie znaleźć...

    Potrzebne toczone, najlepiej pozłacane, piny o średnicy 0.6mm, długości
    5mm albo więcej.

    Luzem, albo może ktoś zna jakieś złącza, z których można by je łatwo
    wybebeszyć ? Potrzebne jakieś 100 szt.

    Potrzebne mi jako "wtyczka" do wspomnianych styków ;

    http://www.tme.eu/pl/details/sts-1p/podstawki-precyz
    yjne/ninigi/sts-1p/

    niestety te niby "od kompletu" ;

    http://www.tme.eu/pl/details/sts-1p-k/podstawki-prec
    yzyjne/ninigi/sts-1p-k/

    mi się nie nadają, bo ta część wchodząca w gniazdo jest za krótka...
    A nie chcę stosować jakiegoś drucika (bo na średnicę pasują np. druciki
    od rezystorów), ale po pierwsze są za miękkie - jeszcze się komu zegnie
    w palcach i potem za cholerę tego się nie wepnie, a dodatkowo chciałbym
    złocone, żeby to jakiś czas wytrzymało parametrami (małe napięcie, prąd
    1mA).

    Ktokolwiek widział ?

  • 2. Data: 2016-08-24 09:01:55
    Temat: Re: toczone piny ?
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

> [...]
    > w palcach i potem za cholerę tego się nie wepnie, a dodatkowo chciałbym
    > złocone, żeby to jakiś czas wytrzymało parametrami (małe napięcie, prąd

    a z goldpinow sie nie nada? mozna je latwo wybebeszyc grzejac plastik
    lutownica

  • 3. Data: 2016-08-24 10:25:06
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-08-24 o 07:21, sundayman pisze:
> [...]
    > w palcach i potem za cholerę tego się nie wepnie, a dodatkowo chciałbym
    > złocone, żeby to jakiś czas wytrzymało parametrami (małe napięcie, prąd

    Podstawka precyzyjna DIP.

    P.P.

  • 4. Data: 2016-08-24 10:32:17
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-08-24 07:21, sundayman wrote:
    > Całą noc szukam, za cholerę nie idzie znaleźć...
    >
    > Potrzebne toczone, najlepiej pozłacane, piny o średnicy 0.6mm, długości
    > 5mm albo więcej.

    http://archiwum.allegro.pl/oferta/zlacze-wtyk-eltra-
    lic-itt-cannon-zlocone-84-pin-i4265806376.html
    a z takiego (lub podobnego) się nie nada?
    jak szukałem zdjecia (keywords: itt cannnon) to trafiłem też na jakieś
    pojedyncze w http://pl.rs-online.com/web/b/itt-cannon/zlacza/zlac
    za-okragle/

    Przepraszam za bełkot i brak konkretów, śpię jeszcze

    Włodek

  • 5. Data: 2016-08-24 10:35:50
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-08-24 o 10:25, Paweł Pawłowicz pisze:

    yjne/ninigi/sts-1p/

    yzyjne/ninigi/sts-1p-k/

    > Podstawka precyzyjna DIP.
    >
    > P.P.

    Hmm, nie doczytałem...

    P.P.

  • 6. Data: 2016-08-24 12:04:22
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 24.08.2016 o 07:21, sundayman pisze:
    > Całą noc szukam, za cholerę nie idzie znaleźć...
    >
    > Potrzebne toczone, najlepiej pozłacane, piny o średnicy 0.6mm, długości
    > 5mm albo więcej.

    http://www.tme.eu/pl/details/mk05.50g/listwy-i-gniaz
    da-kolkowe/fischer-elektronik/mk-05-50-g/

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2016-08-24 12:41:23
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Potrzebne toczone, najlepiej pozłacane, piny o średnicy 0.6mm, długości
    > 5mm albo więcej.

    A może wybebesz złącze DB-25 męskie? Nie nada się?

    http://wndlpt.sourceforge.net/lpt/db/_db-25m_iso.jpg

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 8. Data: 2016-08-24 16:00:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > a z goldpinow sie nie nada? mozna je latwo wybebeszyc grzejac plastik

    "normalne" goldpiny nie są toczone (kwadratowy przekrój) i rozmiar nie ten.

    W precyzyjnej podstawce DIP i są dokładnie takie same piny jak te, które
    mam luzem. One się nie nadają z uwagi na pogrubioną część.Ja potrzebuję
    żeby ta część "kontaktująca", o średnicy 0.6mm była dłuższa, bo inaczej
    nie mam jak przylutować. Stąd problem.

    We wtyczkach DB15 piny są za grube (niewiele ale jednak).W DB25 pewnie
    są takie same.

    No już przejrzałem wszystkie złącza jakie mam...
    Grubościowo pasują np. piny z wtyczki miniDin od klawiatury do PC.
    Ale podejrzewam, że wyciągnięcie tych pinów bez uszkodzenia będzie
    trudne jeżeli w ogóle możliwe. A nie będę walczył przecież z 100 szt.

    No moja wina, bo jakbym przewidział tą koncepcję, to bym sobie do czegoś
    dostępnego PCB dopasował. A teraz to jest przytykanie gówna do twarogu...

  • 9. Data: 2016-08-24 20:39:42
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wybebeszyć ? Potrzebne jakieś 100 szt.
    >
    > Potrzebne mi jako "wtyczka" do wspomnianych styków ;

    Jeśli to takie ważne, to drut sprężynowy 0,6 jest jak najbardziej dostępny.
    Wystarczy tylko odpowiednie pokrycie galwaniczne i pocięcie na dowolny
    wymiar. Poza tym to są "druciki" spełniające chyba wszelkie wymagania
    wytrzymałościowe. Pozdrawiam

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 10. Data: 2016-08-24 21:39:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wystarczy tylko odpowiednie pokrycie galwaniczne i pocięcie na dowolny
    > wymiar.

    Daj spokój, na takie zabiegi nie ma czasu niestety :)

    ---
    Avast.