  • 1. Data: 2014-07-21 18:39:35
    Temat: trasa Gliwice - Dąbki
    Od: "K.M." <K...@k...pl>

    Witam

    Wybieram sie z soboty/niedziele w okolice baltyckich Dabek. Planuje jechac
    A4 i DK11. Czy nalezy sie spodziewac jakichs szczegolnych utrudnien na tej
    trasie ?
    Jesli posiadacie jakies przydatne info chetnie poczytam (np: pochowane
    "strazackie" FR. ).

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-07-21 21:51:55
    Temat: Re: trasa Gliwice - Dąbki
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2014-07-21 18:39, K.M. pisze:
> [...]
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    parę postów wyżej opisywałem trasę Katowice-Dąbki. Z tym że wyjazd był w
    sobotę o 5 rano. Ja jechałem A1 do końca a potem trasą nr 6. Gdyby nie
    korki trasę można było zrobić w 8 godzin. Przez korki jechałem 12.
    Powrót w niedzielę zrobiłem trasą przez Bytów - Kościrzyna-Skarszewy i
    wjazd na na a1. czas przejazdu 8 godzin.
    Znajmy w ostatnią sobotę wystartował o 1 w nocy z Rybnika do Łeby podróż
    zajęła mu 16 godzi. Pierwszy postój przez korki w Częstochowie o 2 w
    nocy , 45 minut stania.
    IMHO widać że a1 stała się popularna bo niby autostrada itd. ale jest
    poprostu mega przeciążona w takie weekendy. No ale brak alternatywy wiec
    dużo ludzi się kusi.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2014-07-21 22:27:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    tak, tysiące jak nie miliony miejsc gdzie mogą stać z radarem. Mnie
    wystarczy 3 sekundy dekoncentracji, typu "tata niedobrze mi jest" i już
    pędzę jak wariat 62km/h przez pola i lasy w terenie zabudowanym, co
    skutkuje brzydką czarno białą fotką z wakacji.

    dziękujemy Ci za tą wielce przydatną informacje, o tym jakiego
    antywirusa używasz, co w przypadku próby ataku pozwoli się hakerowi
    odpowiednio przygotować.

    > parę postów wyżej opisywałem trasę Katowice-Dąbki. Z tym że wyjazd był w
    > sobotę o 5 rano. Ja jechałem A1 do końca a potem trasą nr 6. Gdyby nie
    > korki trasę można było zrobić w 8 godzin.
    Gdzie były korki, i czy były takie bramki gdzie się stało długo "na
    bramkach"

    ToMasz