  • 1. Data: 2017-03-02 17:53:55
    Temat: tray
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie pojawia mi się ikona kasperskiego w trayu win xp
    myślałem, że to kasperski...
    a tu się okazało, że ikona najnowszego kadu też zniknęła...

    podejrzewam, że coś zmieniono w materii traya, Ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2017-03-02 22:28:39
    Temat: Re: tray
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl> wrote:

    > nie pojawia mi się ikona kasperskiego w trayu win xp
    > myślałem, że to kasperski...
    > a tu się okazało, że ikona najnowszego kadu też zniknęła...
    >
    > podejrzewam, że coś zmieniono w materii traya, Ktoś coś wie?

    Co sprawiło, że wybrałeś właśnie tę grupę do zadania tego pytania?

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 3. Data: 2017-03-02 22:48:28
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 17:54:15 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > nie pojawia mi się ikona kasperskiego w trayu win xp
    > myślałem, że to kasperski...
    > a tu się okazało, że ikona najnowszego kadu też zniknęła...
    >
    > podejrzewam, że coś zmieniono w materii traya, Ktoś coś wie?

    nie przypuszczam zeby cos zmieniono w materii traya.. ale brawa za zwrot bo mi sie
    podoba w xp masz tam w opcjach paska zadan pokaz/ukryj ikony nieaktywne i dostosuj,
    zobacz moze co tam jest i czy wogole te procesy sa wlaczone

  • 4. Data: 2017-03-03 12:58:04
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    po co pytasz, jak wiesz? imponuje mi towarzystwo
    liderów-granto-zasłużonych...

  • 5. Data: 2017-03-03 12:59:19
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no niestety to nie to... ogólnie nie znalazłem prawidłowości, po
    pogmeraniu się czasem pojawia, a po rebocie znów nie ma... nie jest
    możliwe, żeby wszystkie programy miały ten sam babol...

  • 6. Data: 2017-03-03 14:23:17
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> wrote:

    > no niestety to nie to... ogólnie nie znalazłem prawidłowości, po
    > pogmeraniu się czasem pojawia, a po rebocie znów nie ma... nie jest
    > możliwe, żeby wszystkie programy miały ten sam babol...

    Problem istnieje między krzesłem a klawiaturą.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 7. Data: 2017-03-03 15:33:45
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    muszę Ci (nie zwracaj na to uwagi) powiedzieć, że lekcji cfelenia
    zupełnie nie opanowałem, np. "myśmy mu nie dali, a ten przygłup się
    cieszy i próbuje z nami integrować", no Adam, Twoje czy nie Twoje?

    teraz widzę, na czym polegały "wykłady" na politechnice warszawskiej,
    dla chętnych podyskutować, tu zrobiłem miejsce:
    http://usbdp.org/forum/viewforum.php?f=400

  • 8. Data: 2017-03-03 22:28:04
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ja też Cię o coś zapytam:
    - regularnie chodzisz na siłownię?
    - uprawiasz aktywnie wiele różnych agresywnych sportów walki?
    - perfekcyjnie poruszasz się w tańcu do dyskotekowych melodii?
    - błyszczysz w wielu językach obcych prezentując ogólnie uznawane przez
    strefę dżołki?
    - dzięki poparciu strefy uniknąłeś plag zdrowotnych którymi masy
    obdarowywane są przez liderów?
    itd...

    ???????????????????????????????????????????????????

  • 9. Data: 2017-03-04 11:54:00
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 3 marca 2017 12:59:21 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał:
    > no niestety to nie to... ogólnie nie znalazłem prawidłowości, po
    > pogmeraniu się czasem pojawia, a po rebocie znów nie ma... nie jest
    > możliwe, żeby wszystkie programy miały ten sam babol...

    w sumie jakos nigdy nad tym trayem sie nie zastanawialem - ja mam wszystkie ikony w
    trayu wlaczone aczkolwiek nie instaluje dziwnych programow)

    ikony jakie mam

    - polaczenie lokalne (przydatna widac czy polaczone)
    - glosnosc (przydatne)
    - bezpieczne usuwanie sprzetu (srednio przydatne bo mam glownie dysk hdd na usb, z
    pendrivami sie certolic troche męka)
    - alerty zabezpieczen systemu windows (raczej wogole nieprzydatne, zapore mam
    wlaczona i niektore programy dodaly w niej wpisy)
    - nvidia gforce eperience (raczej wogole nieprzydatne, mogli sobie chyba darowac albo
    dac cos uzytecznego)
    - htc sync (od mojego telefonu ktory robi mi czasem za modem, ikona chyba wogole
    nieprzydatna ale nie wiem czy jakbym wylaczyl proces polaczenie by wogole dzialalo)
    - panel sterowani sound max (wogole nieprzydatne)

    summa sumarum tylko dwie ikony z tego wydaja sie przydatne - polaczenie i glosnosc) -
    pozostale 5 moze powinien wogole wylaczyc procesami lub ukryc ikony
    (pozniej moze sprawdze ktore moge skillowac na razie zbyt zmeczony)

  • 10. Data: 2017-03-04 12:24:05
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 4 marca 2017 11:54:01 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    - pozostale 5 moze powinien wogole wylaczyc procesami lub ukryc ikony
    > (pozniej moze sprawdze ktore moge skillowac na razie zbyt zmeczony)

    powylaczalem te ikony ale ogolnie nie wiem czy w przypadku xp takie podejscie by
    wszystko wylaczec i minimalizowac jest wlasciwe - ogolnie w moim podejsciu do mojego
    xp od paru lat balagan mi nie przeszkadza potrzebuje tylko wiedziec czy moj system
    jest zdrowy (wydaje sie zdrowy) a zdrowosci i balagan to dwie oddzielne rzeczy (nie
    pokrywaja sie)

    inna rzecz ze win xp jest glupio nieortogonalnie zaprojektowany ale po latach
    uzywanie sie przyzwyczailem i xp wydaje mi sie prosty i moze nawet jakos mile
    przestarzaly w dobrym sensie tego slowa jak jakis dos.. ogolnie jest ok i jestem
    zdowolony (mam jeszcze 10-tke ale rzadko uzywam, zawsze wole pracowac na jakims
    starszym sprzecie to jest jakas taka moja cecha)