  • 1. Data: 2013-02-25 18:31:22
    Temat: trójnik aluminiowy T16 - Poznań
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    gdzie w Poznaniu można kupić taki trójnik,
    http://enerma.pl/pl/akcesoria/233-trojnik-aluminiowy
    -t-16-16-16.html
    chodzi o sklep, warsztaty lpg odpadaja

  • 2. Data: 2013-02-25 19:41:53
    Temat: Re: trójnik aluminiowy T16 - Poznań
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-25 18:31, Bartas_M5 pisze:
    > gdzie w Poznaniu można kupić taki trójnik,
    > http://enerma.pl/pl/akcesoria/233-trojnik-aluminiowy
    -t-16-16-16.html
    > chodzi o sklep, warsztaty lpg odpadaja
    A musi być koniecznie z "amelinium"?
    Może podejdzie Ci trójnik miedziany, jaki kupisz w każdym sklepie z
    armaturą c.o.
    Jacek

  • 3. Data: 2013-02-25 20:14:40
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    W dniu 2013-02-25 19:41, Jacek pisze:
    -t-16-16-16.html
    > A musi być koniecznie z "amelinium"?
    > Może podejdzie Ci trójnik miedziany, jaki kupisz w każdym sklepie z
    > armaturą c.o.
    > Jacek

    może być miedziany, ale żeby miał kołnierz na króćcach, a te od co chyba
    nie mają:(

  • 4. Data: 2013-02-25 21:41:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 25 Feb 2013 20:14:40 +0100, Bartas_M5 napisał(a):

    > może być miedziany, ale żeby miał kołnierz na króćcach, a te od co chyba
    > nie mają:(

    A w jakiejś castoramie czy coś nie będzie?

  • 5. Data: 2013-02-26 08:24:12
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-25 20:14, Bartas_M5 pisze:
    > może być miedziany, ale żeby miał kołnierz na króćcach, a te od co chyba
    > nie mają:(
    No nie wiem, czy ten kołnierz jest aż taki ważny (ja bym go olał), ale
    jak juz koniecznie ma być to możesz:
    1. Nalutować kołnierz z drutu miedzianego na cynie
    2. Iść do serwisu klimatyzacji (nie samochodowej, tylko domowej) i
    poprosić o zrobienie takiego kołnierza. Mają prosty przyrząd do robienia
    kielichów, więc i takie zgrubienie też łatwo zrobią.
    Jacek

  • 6. Data: 2013-02-26 10:38:47
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-26 08:24, Jacek pisze:
> [...]
    > poprosić o zrobienie takiego kołnierza. Mają prosty przyrząd do robienia
    > kielichów, więc i takie zgrubienie też łatwo zrobią.

    wystarczy mocno przetrzec grubym papierem sciernym typu 60 i juz wezyk
    nie bedzie sie zsuwal. albo w jakis inny sposob porobic poprzeczne rysy,
    np pilnikiem.