  • 41. Data: 2018-07-13 19:16:28
    Temat: Re: tv na działce
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Jul 2018 18:47:02 +0200, collie napisał(a):

    > A wiesz, to mnie zaciekawiło. Jeśli można, to napisz,
    > proszę - co Wy mówiąc "sumator" macie na myśli. Przy
    > zwrotnicy antenowej.

    Słowo sumator ma trzy znaczenia:
    1.Bramka logiczna "i"
    2. Wzmacniacz (np. operacyjny) sumujący dwa lub więcej napięć.
    3. Z techniki antenowej - układ LC o dwóch (kilku) wejściach i jednym
    wyjściu. Do wejść doprowadzasz sygnały w.cz. mieszczące się w tym samym
    pasmie, które wychodzą wspólnym wyjściem (zwrotnica sumuje sygnały z
    różnych pasm częstotliwości).
    --
    Jacek
    I hate haters.