  • 1. Data: 2018-04-29 06:59:22
    Temat: ubezpieczenie AC
    Od: kajeten <k...@g...com>

    mam pytanie
    czy jak ze swojej winy uderze w coś samochodem to wypłaca mi pieniadze z
    AC ?

  • 2. Data: 2018-04-29 07:06:11
    Temat: Re: ubezpieczenie AC
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-04-2018 o 06:59, kajeten pisze:
    > mam pytanie
    > czy jak ze swojej winy uderze w coś samochodem to wypłaca mi pieniadze z
    > AC ?

    Jeśli nie zrobisz tego celowo, nie jesteś pod wpływem, masz badania
    techniczne, masz wykupioną opcję wypadkową, to tak - po to jest AC.

  • 3. Data: 2018-04-29 08:38:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.04.2018 o 06:59, kajeten pisze:
    > mam pytanie
    > czy jak ze swojej winy uderze w coś samochodem to wypłaca mi pieniadze z
    > AC ?
    tak, ale tylko część. potem możesz sie odwołać, dołożą parę tyś, potem
    postraszyć sądem - ale tak czy siak nie dostaniesz kwoty na jaką się
    ubezpieczyłeś, chyba że "walniesz" dzień po podpisaniu polisy.

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-04-29 14:08:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 08:38 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    > tak, ale tylko część. potem możesz sie odwołać, dołożą parę tyś, potem
    > postraszyć sądem - ale tak czy siak nie dostaniesz kwoty na jaką się
    > ubezpieczyłeś, chyba że "walniesz" dzień po podpisaniu polisy.

    Jak nie ma szkody całkowitej, wstawiasz auto do ASO i jak nie
    przyoszczędziłeś na AC - odtworzą Ci je do stanu przed kolizją na
    oryginalnych częściach. Fakt, że kasy nie widzisz i nie "zarobisz", ale
    auto odbierasz sprawne z min. utratą wartości.
    Kilka razy już tak naprawiałem auta różnych marek.

    TG