    From: "lukasz" <...@...z>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: ubezpieczenie oc, ciut dlugie
    Date: Thu, 7 Oct 2010 20:47:43 +0200

    witam,

    Czy to prawda ze od niedawna nie ma juz zwrotu nadplaconej kwoty oc z tytulu
    sprzedazy samochodu? poprzedni wlasciciel zglasza sprzedaz ale nie dostaje
    zwrotu kwoty. Tak poinformowal mnie agent ubezpieczeniowy jak rezygnowalem z
    oc jakie przekazal mi poprzedni wlasciciel. Powiedzial ze moge jezdzic do
    konca waznosci na starym oc. i kupic nowe jak sie skonczy waznosc.

    w zwiazu z tym jest pytanie, ja kupuje oc w mbanku i place raty co miesiac,
    jak sprzedawalem auto zaplacilem tylko za 30 dni ochrony po sprzedazy auta,
    czyli wykluczaloby to co mowil agent ze nowy wlasciciel moze jezdzic na moim
    oc, skad niby ma wiedziec nowy wlasciciel czy ja place nadal raty.

    mam nadzieje ze w miare przejrzyscie napisalam o co mi chodzi, moze ktos
    rzuci nieco sziwatla na te sprawe

    pzdr luk