  • 1. Data: 2010-02-09 13:22:31
    Temat: ujawnienie nr zastrzeżonego
    Od: z...@o...pl

    gdybym zgłosił na policję np. groźby karalne, to odpowiednie władze
    po jakimś tam czasie przekażą mi listę "odtajnionych" nr zastrzeżonych

    a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
    urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna)
    która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

  • 2. Data: 2010-02-09 13:33:08
    Temat: Re: ujawnienie nr zastrzeżonego
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    z...@o...pl rzecze:

    > a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
    > urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna)
    > która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

    Ja numery zastrzeżone zwyczajnie spuszczam na drzewo.
    W 99% to i tak rozmaici telespamerzy.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 3. Data: 2010-02-09 13:54:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-09 14:33, Dominik & Co pisze:
    > z...@o...pl rzecze:
    > Ja numery zastrzeżone zwyczajnie spuszczam na drzewo.
    > W 99% to i tak rozmaici telespamerzy.

    No właśnie nie jest to takie proste. Z zastrzeżonych dzwonią banki albo
    większe firmy, bo oni na VOIP jadą oszczędzając na połączeniach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-02-09 13:58:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Feb 2010 14:22:31 +0100,
    >gdybym zgłosił na policję np. groźby karalne, to odpowiednie władze
    >po jakimś tam czasie przekażą mi listę "odtajnionych" nr zastrzeżonych

    troche powatpiewam. Jak im przekazesz nagranie i podasz godzine, to
    sami moga prowadzic sledztwo, i nie musisz byc informowany o numerach.

    Moze w niektorych przypadkach, np. "to telefon z firmy XXX, zna pan
    tam kogos z pracownikow ?".

    >a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
    >urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna)
    >która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

    Jest. W dyspozycji policji i prokuratora :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-02-09 14:03:50
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No właśnie nie jest to takie proste. Z zastrzeżonych dzwonią banki albo
    > większe firmy, bo oni na VOIP jadą oszczędzając na połączeniach.

    Jeżeli bank sie nie przedstawi (nie pokaże numeru) to sam stwarza
    możliwość podszywania się pod niego. Powinien pokazać przynajmniej nr
    główny centrali tel.

    orcio

  • 6. Data: 2010-02-09 14:24:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    z...@o...pl wrote:

    >a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
    >urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna)
    >która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?
    Dowolny aparat na numerze ktory ma wlaczone CLIRO ;)
    http://www.telefonia.pilicka.net.pl/isdn_uslugi.htm

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc-nad-morzem
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 7. Data: 2010-02-09 14:30:55
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 9 Lut, 14:22, z...@o...pl wrote:
    > gdybym zgłosił na policję np. groźby karalne, to odpowiednie władze
    > po jakimś tam czasie przekażą mi listę "odtajnionych" nr zastrzeżonych

    Nie

    > a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
    > urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna)
    > która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

    Nie, to nie funkcja aparatu czy aplikacji. To usługa "przełamywania
    blokady prezentacji" włączana przez operatora tylko dla odpowiednich
    służb.

    Ircys

  • 8. Data: 2010-02-09 16:26:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a czy jest jakiś aparat telefoniczny (mówię o komórce) albo dodatkowe
    > urządzenie albo jakaś aplikacja (legalna lub nielegalna)
    > która "po prostu" wyświetla jawnie nr zastrzeżone?

    Jak masz problem z licznymi zlosliwymi polaczeniami z zastrzezonego, ktore
    zdarzaja sie czesto (np. codziennie), to napisz na do mnie na priv. Cos sie
    poradzi :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-02-09 17:36:59
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 9 Lut, 17:26, "SDD" pisze...

    > Jak masz problem z licznymi zlosliwymi polaczeniami z zastrzezonego, ktore
    > zdarzaja sie czesto (np. codziennie), to napisz na do mnie na priv. Cos sie
    > poradzi :)

    Za to makgajwerowanie to Ty chyba kiedyś przysiądzieś ;)

    Ircys

  • 10. Data: 2010-02-10 09:58:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-09 15:03, orcio pisze:

    > Jeżeli bank sie nie przedstawi (nie pokaże numeru) to sam stwarza
    > możliwość podszywania się pod niego.

    No i co to banka obchodzi? Tak dzwonią i już. A poza bankami także duże
    firmy.

    > Powinien pokazać przynajmniej nr
    > główny centrali tel.

    Nie, bo korzystają z VOIP.