  • 1. Data: 2006-03-03 14:56:27
    Temat: ulga odsetkowa - zmiana banku?
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanko odnosnie ulgi odsetkowej.
    Mysle o zmianie banku w ktorym splacam
    kredyt. Co z ulga po ewentualnej zmianie, zakladajac
    ze zostane z ta sama waluta?

    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-03-03 14:58:03
    Temat: Re: ulga odsetkowa - zmiana banku?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanko odnosnie ulgi odsetkowej.
    > Mysle o zmianie banku w ktorym splacam
    > kredyt. Co z ulga po ewentualnej zmianie, zakladajac
    > ze zostane z ta sama waluta?

    Nie bedzie ulgi.

    marekz

  • 3. Data: 2006-03-03 15:24:30
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Nie bedzie ulgi.

    gdzies tak wlasnie slyszalem, ale pytalem w celu jakiegos paragrafu.
    Poprawcie mnie jezeli sie myle - durnota jakas - przeciez nie sprzedaje
    mieszkania, nie zmieniam waluty - kredyt jest caly czas na ta sama
    nieruchomosc.
    Po prostu nie kumam - moze mi to jakas madra glowa wytlumaczyc,
    czy sie nie da;)?

    Grzegorz

  • 4. Data: 2006-03-03 15:34:16
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > sprzedaje
    > mieszkania, nie zmieniam waluty - kredyt jest caly czas na ta sama

    Kredyt nie jest na nieruchomosc, tylko na splacenie poprzedniego
    kredytu ...

    marekz

  • 5. Data: 2006-03-03 15:36:44
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Kredyt nie jest na nieruchomosc, tylko na splacenie poprzedniego kredytu

    A zabezpieczeniem pozostaje nadal ta sama nieruchomosc

    pzdr.

  • 6. Data: 2006-03-03 15:48:41
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > A zabezpieczeniem pozostaje nadal ta sama nieruchomosc

    Moze tak byc, ale nie musi, nikt Ci nie zabrania zmienic
    zabezpieczenia... Ulga jest tak skonstruowana, ze zmiana kredytu ja
    kasuje i tyle. Waluta kredytu i inne kwestie, nie ma nic do tego.
    Jedynie przy wewnetrznym refinansowaniu (tan sam bank, zmiana waluty
    bez znaczenia), mozna by budowac jakies karkolomne koncepcje, ale
    wymagalo by to mocno wspolpracy ze strony banku, ktory nie jest tym
    zainteresowany (bo strata ulgi moze powstrzymac Cie przed odejsciem
    lub wewnetrznym refinansowaniem na tanszy produkt).

    marekz

  • 7. Data: 2006-03-03 16:18:46
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >(bo strata ulgi moze powstrzymac Cie przed odejsciem lub wewnetrznym
    >refinansowaniem na tanszy produkt).

    Ale raczej nie powstrzyma, bo w innm banku bede mial o 4 lata
    krotszy okres i 100pln mniej raty.
    Myslam tylko, ze jest jakis sprytny sposob na zachowanie ulgi:(

    Pzdr.

  • 8. Data: 2006-03-03 21:34:43
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    Wystąp o interpretację do swojego urzędu skarbowego - będzie kosztowała 5 zł
    opłaty skarbowej i do 4 m-cy oczekiwania na odpowiedź.

    pzdr
    Mariusz