  • 1. Data: 2016-06-01 17:34:31
    Temat: [upc] jak to jest zrobione
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy są tu jacyś powscy eksperci od sieci (poza cieszącym się mega
    poważaniem starym sieciowcem mandziejewiczem)?

    przygotowałem zagadnienie...

    zwrócił się do mnie pierdoła z takim problemem, są dwa mieszkania w
    bloku... z tego co zrozumiałem (a może źle zrozumiałem) do jednego
    mieszkania dochodzi siec UPC która jest w tym mieszkaniu rozdzielana i
    dochodzi do obu pokojów...

    problem jest taki, że w tym drugim pomieszczeniu gościowi nie działa coś
    tam... to znaczy wszystko...

    w tym pierwszym pokoju jest jakies trzy kable w szafie połączone jakimś
    trójnikiem...

    nie rozumiem jak to działa i co zrobić żeby zaczęło działać?

    czy do tego trójnika dochodza dwa łącza UPC, a trójnik rozdziela na dwa
    mieszkania?

    czy może siec dochodzi do jakiegoś dekodera UPC a z niego wychodzi na
    dwa pokoje?

  • 2. Data: 2016-06-01 17:48:32
    Temat: Re: [upc] jak to jest zrobione
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przepraszam, oczwiście wszędzie należy rozumieć:
    pokoje=mieszkania

  • 3. Data: 2016-06-01 17:53:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś spoza po, widział gdzieś na allegro jakieś tanie testerki kabla
    koncentrycznego mające gniazdka F?

  • 4. Data: 2016-06-01 20:04:26
    Od: szod <b...@a...pl>

    > zwrócił się do mnie pierdoła z takim problemem
    > nie rozumiem jak to działa i co zrobić żeby zaczęło działać?

    Chyba nie potrzeba komentarza...

  • 5. Data: 2016-06-01 20:10:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no no, wystrzeliłeś z dupy europejską dyrektywą...

    nieźle, ile grantu za to się należy?

    słyszałeś, że eurogówno zablokuje PiSowcom zasilenie dolarami?
    podejrzewam, że znów zacznie sie finansowanie po-gówna...

  • 6. Data: 2016-06-01 22:26:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > nie rozumiem jak to działa i co zrobić żeby zaczęło działać?

    Zgłosić do UPC, aby naprawili.

  • 7. Data: 2016-06-02 16:32:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przychodzi dupowlaz po/eu do mieszkania i stwierdza, że przewód między
    mieszkaniami przerwany...

    nie wiem jak sie dopiąć do tych F-ek
    podłączyłbym omomierz na zwarcie i zobaczył...

  • 8. Data: 2016-06-03 13:31:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > przychodzi dupowlaz po/eu do mieszkania i stwierdza, że przewód między
    > mieszkaniami przerwany...

    Wstrząsające. I co dalej?

    > nie wiem jak sie dopiąć do tych F-ek

    Chwalisz się czy żalisz, bo nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi?

    > podłączyłbym omomierz na zwarcie i zobaczył...

    No to "podłącz omomierz na zwarcie" i zobacz, a następnie podziel się
    swoimi doświadczeniami na grupie :)

  • 9. Data: 2016-06-03 16:27:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co kurwa w po nie rozumio?
    pytałem wyraźnie, czym dopiąć się do Fek...

  • 10. Data: 2016-06-04 10:49:18
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    >a co kurwa w po nie rozumio?
    > pytałem wyraźnie, czym dopiąć się do Fek...

    Zapytaj Krysię. Ona wie wszystko.