  • 1. Data: 2016-06-27 14:01:10
    Temat: usb 2 na płycie
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    Cześć.
    Potrzebuję usb 2.0 na pci-e które będzie miało minimum 2 gniazda pod
    takie wtyczki:
    http://i.stack.imgur.com/XSlWy.jpg

    Przeszukałem wszystkie sklepy i są tylko z tradycyjnym usb na śledziu.

    Mam na płycie tylko jedno takie gniazdo a muszę jeszcze dwa kabelki wpiąć.

    Polecicie coś?

    Łukasz

  • 2. Data: 2016-06-27 14:20:29
    Temat: Re: usb 2 na płycie
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2016-06-27 o 14:01, Łukasz pisze:
> [...]
    >
    > Przeszukałem wszystkie sklepy i są tylko z tradycyjnym usb na śledziu.
    >
    > Mam na płycie tylko jedno takie gniazdo a muszę jeszcze dwa kabelki wpiąć.

    Miałem kiedyś kartę na PCI która miała 6 portów USB 2.0 z czego 4 były
    na śledziu, i dwa jako wtyczka. Ta jedna wtyczka obsługuje 2 porty USB
    2.0 czyli potrzebujesz 4 portów. Szukaj karty z większą ilością portów.

  • 3. Data: 2016-06-27 14:22:24
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Łukasz" <l...@r...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Przeszukałem wszystkie sklepy i są tylko z tradycyjnym usb na śledziu.
    >
    > Mam na płycie tylko jedno takie gniazdo a muszę jeszcze dwa kabelki wpiąć.

    Ciezko bedzie z gotowcem....

    Chyba ze pokombinowac + koszty

    http://pl.aliexpress.com/item/Mini-PCI-express-mini-
    pcie-to-2-USB-3-0-ports-adapter-19Pin-USB3-0-header/
    1849835140.html

    oraz to :

    http://www.moddiy.com/products/USB-9%252dPin-Interna
    l-Motherboard-Male-Header-to-USB-Type%252dA-Adaptor.
    html

  • 4. Data: 2016-06-27 14:30:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    >
    > Przeszukałem wszystkie sklepy i są tylko z tradycyjnym usb na śledziu.
    >
    > Mam na płycie tylko jedno takie gniazdo a muszę jeszcze dwa kabelki wpiąć.

    Kombinować z tym:
    http://allegro.pl/kontroler-pci-e-2-porty-usb-3-0-zl
    acze-20pin-4-i5838969592.html
    lub z tym:
    http://allegro.pl/unitek-y-6119-4x-usb-3-0-panel-kon
    troler-pcie-hub-i6203794415.html

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-06-28 09:27:47
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    W dniu 27.06.2016 o 14:20, BQB pisze:

> [...]
    > na śledziu, i dwa jako wtyczka. Ta jedna wtyczka obsługuje 2 porty USB
    > 2.0 czyli potrzebujesz 4 portów. Szukaj karty z większą ilością portów.

    Tak, wiem że jedna wtyczka to wda porty. Potrzebuję wejście na dwie
    kostki (4 usb).

    Przeszukałem już wszystkie sklepy internetowe i allegro i nie znalazłem :/

  • 6. Data: 2016-06-28 09:45:36
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    On 2016-06-28 09:27, Łukasz wrote:

    > Cześć.
    > Tak, wiem że jedna wtyczka to wda porty. Potrzebuję wejście na dwie
    > kostki (4 usb).
    >
    > Przeszukałem już wszystkie sklepy internetowe i allegro i nie znalazłem :/

    A to
    http://allegro.pl/hub-usb-nzxt-iu01-wewnetrzny-sklep
    y-i6277576924.html
    nie nadałoby się?