  • 11. Data: 2019-08-09 17:46:02
    Temat: Re: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    dzięki wszystkim
    Auto umówione na wymianę tylnej belki. niestety terminy na wrzesień.
    Zobaczymy jaką zbieżność będzie miała nowa belka. dam znać

    ToMasz

    ps
    Do Zenka. urządzenie do ustawiana zbieżności, najpierw montuje do
    obręczy na sztywno, a potem reguluje w 3 miejscach, co 120° aby promień
    lasera był prostopadły do osi koła. finalnie mogę obracać kołem a laser
    świeci w jeden punkt (w przybliżeniu)

  • 12. Data: 2019-08-09 19:58:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > dzięki wszystkim
    > Auto umówione na wymianę tylnej belki. niestety terminy na wrzesień.
    > Zobaczymy jaką zbieżność będzie miała nowa belka. dam znać

    Skad jestes, gdzie robisz i jaka cena?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 13. Data: 2019-08-09 20:21:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak jak napisales z montowaniem jest ok. Te trzy punkty ktore opieraja sie o felge
    przez zamontowaniem musza byc w plaszczyznie rownoleglej do promienia swiatla z
    laserka. Jak polozenie bazowe calego przyrzadu bedzie z bledem to nawet jak
    doregulujesz po zamontowaniu zeby swiecilo w jeden punkt to i tak wynik pomiaru
    bedzie obarczony bardzo duzym bledem. Oczywiscie beda tacy co moga to podwazac ale ja
    to fizycznie przecwiczylem z fabrycznym przyrzadem co sie nazywal PKO4. Druga sprawa
    to najpierw skalibrowany przyrzad trzeba zamontowac na kolo i ustawic zeby przy
    obracaniu kola pokazywal ten sam punkt. Ale po opuszczeniu z podnosnika jak nie ma
    obrotnc trzeba z zalozonym przyrzadem przejechac sie zeby kola ustawily sie poprawnie
    do podloza. Zeby tego nie robic z fabrycznymi przyrzadami maja na wyposazeniu
    obrotnice. Obrotnica moze sie obracac i przesuwac prawo-lewo. Na obrotnicy likwiduja
    sie naprezenia w zawieszeniu i ukladzie kierowniczym po opuszczeniu samochodu. Jak by
    ktos (JF) mial jakies swoje wlasne przemyslenia to i tak nie bede bral w udzialu w
    dyskusji bo w temacie jaki opisalem ja mam racje i to nie podlega dyskusji.

  • 14. Data: 2019-08-10 13:53:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.08.2019 o 19:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > Skad jestes, gdzie robisz i jaka cena?
    > Jestem z Bytomia, pojadę do Myszkowa. cena 600 belka na wymianę i 200
    robocizna

    ToMasz

  • 15. Data: 2019-08-10 16:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > robocizna

    OK, to bardzo dobra cena.

    Bardzo podobna cene płaciłem z 10 lat temu za wymiane regenerowanej belki
    do mojego ZXa. Zakład specjalizował się w wymianach belek we francuzach,
    miescił się gdzies w okolicach Gniezna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 16. Data: 2019-08-14 14:04:02
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 10.08.2019 o 16:59, Budzik pisze:
> [...]
    > do mojego ZXa. Zakład specjalizował się w wymianach belek we francuzach,

    Antałex...
    Rok temu wymiana belki w Xsarze II 850zł (robocizna + regenerowana belka
    w Antałexie)

  • 17. Data: 2019-08-14 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil 'Model' k...@g...pl ...

    > Antałex...
    > Rok temu wymiana belki w Xsarze II 850zł (robocizna + regenerowana
    > belka w Antałexie)

    Szkoda ze do multipli nie robią :)
    A moze? :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki