  • 1. Data: 2010-01-15 23:40:56
    Temat: uszkodzenia bezbarwnej powloki
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Czy jest jakis patent na naprawe zarysowanej powloki zewnetrznej - lakier
    bezbarwny.

    Powiedzmy, ze oparlem sie o blotnik i guzikiem/zamkiem zarysowalem dosc
    gleboko klar. Czy jest szansa na jakas szybka naprawe domowym sposobem, czy
    niestety musi interweniowac lakiernik?

    Picasso

  • 2. Data: 2010-01-15 23:51:04
    Temat: Re: uszkodzenia bezbarwnej powloki
    Od: krz <a...@g...pl>

    Pab_lo pisze:
> [...]
    > gleboko klar. Czy jest szansa na jakas szybka naprawe domowym sposobem, czy

    Polerować.

  • 3. Data: 2010-01-16 00:00:53
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "krz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Polerować.

    A jesli klar jest uszkodzony do samej bazy? Mam taki przypadek tuz przy
    dachu - prawdopodobnie jakas przygoda w warsztacie.

    Picasso

  • 4. Data: 2010-01-16 11:15:27
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > gleboko klar. Czy jest szansa na jakas szybka naprawe domowym sposobem,
    > czy niestety musi interweniowac lakiernik?

    zazwyczaj w ASO można nabyć zaprawki, dobiera się pod kod lakieru auta, do
    metalica powinny być dwie buteleczki z pędzelkami, z bazą i bezbarwnym, kup
    taką zaprawkę i użyj bezbarwnego, później pasta i starannie zrobione nie
    powinno pozostawić śladu,
    pewnie w sklepach z art. lakierniczymi też są takie zaprawki ale
    klasyfikowane w/g katalogu producenta lakierów, chociaż przy bezbarwnym nie
    powinno? być różnic,
    brat