  • 1. Data: 2010-11-21 14:10:58
    Temat: uszkodzona centralka zamka ?? (primera p11)
    Od: PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl>

    Witam serdecznie,
    Otóż nie działają mi piloty .
    1-wszy pilot od nowości nie działa
    2-gi przestał działać parę tygodni temu
    Obydwa otwierają manualnie/odpalają auto.
    Kluczyki były punkcie w którym próbowano je naprawić, ale po wymianie
    baterii, jakieś tam części, udanym programowaniu, niestety dalej nie
    działają. Podejrzenie padło na centralkę. Podjechałem również do 2-go
    punktu, gdzie kluczyki sprawdzili testerem na silę sygnału i ta była
    niby ok. Następnie gościu z punktu znowu spróbował zaprogramować klucze
    i niby wszystko ok (programowanie udane), ale zdalne sterowanie nie
    działa. Pan stwierdził że to prawie na 100 % centralka.
    Moje pytanie, co teraz mam zrobić? Mam kupić jakąś używkę na allegro i
    samemu wymienić, czy da się to jakoś naprawić?

    Pozdrawiam
    Paweł