  • 1. Data: 2019-07-23 16:34:20
    Temat: uwaga na BMW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    z tylu, bo o moga byc ONI

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/ogó
    lnopolskie-polowanie-na-piratów-speed-da-im-popalić/
    ar-AAEJz4r

    I uwaga podwojna:
    "Mają wykrywać agresywne zachowania oraz szczególnie niebezpieczne
    wykroczenia, w tym nieustępowanie pierwszeństwa przejazdu, niewłaściwe
    wyprzedzanie, naganne zachowania w stosunku do rowerzystów,
    motocyklistów i na przejściach dla pieszych.
    Te ostatnie są plagą w Polsce, aż 90 proc. kierowców nie zwalnia przed
    przejściami poza obszarem zabudowanym. "

    Hm, a na zabudowanym to zwalniaja ?

    J.

  • 2. Data: 2019-07-23 17:01:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy zwalniaja? Nie tylko zwalniaja. Z 5 razy sie barany zatrzymywali jak stalem przy
    przejsciu. Sie zdziwili bo sram na ich uprzejmosc. Ja decyduje kiedy wejde. A moze w
    samochodzie co sie zatrzymal siedzi jebniety i chce zrobic samobojstwo rozszerzone?

  • 3. Data: 2019-07-24 15:44:48
    Temat: Re: uwaga na BMW
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 lipca 2019 17:01:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    moze w samochodzie co sie zatrzymal siedzi jebniety i chce zrobic samobojstwo

    Może na hulajnogę chcieli popatrzeć tylko

  • 4. Data: 2019-07-24 16:42:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po chuj sie Kris przypierdalasz. Za lekko oddycha Ci sie prostym nosem?

  • 5. Data: 2019-07-24 17:16:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Po chuj sie Kris przypierdalasz. Za lekko oddycha Ci sie prostym nosem?

    Znaczy ukradli?
    Bo cięty jesteś jak kwiat.

    --
    MN

  • 6. Data: 2019-07-24 18:49:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    moze w samochodzie co sie zatrzymal siedzi jebniety i chce zrobic samobojstwo

    Czyli stajesz przed przejściem dla pieszych i czekasz do 1:00 kiedy już
    nie ma samochodów nie ma? :)
    Nie myślałeś o zrobieniu jakichś badań? :D

  • 7. Data: 2019-07-24 20:13:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Duzo szybciej bym byl po drugiej stronie jak barany by sie nie zatrzymywali. W dupe
    jebany baran sie zatrzyma. Za nim z musu stana inne samochody. Ja nie przechodze bo
    jw napisalem sram na debili i sam decyduje kiedy przejsc. Za chwile rusza kilka
    samochodow i robi niepotrzebny smrod.

  • 8. Data: 2019-07-24 20:20:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bedzie ci przykro ale nie ukradli. Po dwoch tygodniach wsiadlem w samochod. W polowie
    drogi zalowalem ze nie pojechalem hulajnoga. Na Zachodniej robia cos co wyglada na
    sciezke rowerowa. Jest dobrze.

  • 9. Data: 2019-07-24 21:51:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-23 17:01, Zenek Kapelinder wrote:
    > Czy zwalniaja? Nie tylko zwalniaja. Z 5 razy sie barany zatrzymywali jak stalem
    przy przejsciu. ...

    Też się zatrzymują jak skuterem stanę przy przejściu

  • 10. Data: 2019-07-24 21:51:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-24 15:44, Kris wrote:
> [...]
    >rozszerzone?
    >
    > Może na hulajnogę chcieli popatrzeć tylko

    Hehe, przeszło mi przez głowę, że na skuter chcą popatrzeć