  • 1. Data: 2015-03-02 10:47:24
    Temat: virgin - zasięg
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    kiepsko nadal jest z zasiegiem virgin? czytalem tu i tam, ze virgin =
    infrastruktura play = zasiegowo play, a z kolei play ponoc "na prowincji" =
    bez zasiegu... Prawda to? Tzn. gdzie na przyklad bez zasiegu? jakies dalekie
    Bieszczady? Włodawa przy ros. granicy? Kasprowy?

  • 2. Data: 2015-03-02 11:34:29
    Temat: Re: virgin - zasięg
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2015-03-02 o 10:47, 1634Racine pisze:
> [...]
    > prowincji" = bez zasiegu... Prawda to? Tzn. gdzie na przyklad bez
    > zasiegu? jakies dalekie Bieszczady? Włodawa przy ros. granicy? Kasprowy?

    Możesz sobie ustawić na stałe np. T-mobile.

  • 3. Data: 2015-03-02 11:44:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 2 Mar 2015 10:47:24 +0100, "1634Racine"
    <1...@1...pl> wrote:

> [...]
    >bez zasiegu... Prawda to? Tzn. gdzie na przyklad bez zasiegu? jakies dalekie
    >Bieszczady? Włodawa przy ros. granicy? Kasprowy?

    Nadajniki własne play i T-Mobile w roamingu także zasięg powinien być.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-03-02 11:55:18
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-02 10:47, 1634Racine wrote:
> [...]
    > prowincji" = bez zasiegu... Prawda to? Tzn. gdzie na przyklad bez
    > zasiegu? jakies dalekie Bieszczady? Włodawa przy ros. granicy? Kasprowy?

    nie ma problemu

  • 5. Data: 2015-03-02 13:13:54
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-03-02, o godz. 10:47:24
    "1634Racine" <1...@1...pl> napisał(a):

> [...]
    > = infrastruktura play = zasiegowo play, a z kolei play ponoc "na
    > prowincji" = bez zasiegu... Prawda to? Tzn. gdzie na przyklad bez

    Co rozumiesz przez "głębokie" Bieszczady? Play ma swoje BTS-y na
    pograniczu Bieszczad. Czyli Ustrzyki Dolne, Solina i Lesko są
    najbardziej na południe, W samych Bieszczadach Play korzysta z roamingu
    T-Mobile/Orange?plus. Oni z kolei najbardziej na południe położone
    BTS-y mają w Wetlinie, Ustrzykach Górnych i Pszczelinach.
    Dalej na południe nie ma BTS bo zamieszkałe są tam pojedyncze budynki w
    Tarnawie czy Wołosatem a ruch turystów latem spokojnie obsługują.
    Zasięg Play w roamingu z BTS-a w Ustrzukach bez problemu jest w
    Siankach.

    Zdrówko

  • 6. Data: 2015-03-02 15:55:04
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Skylla in news:md1enm$n3l$1@sunflower.man.poznan.pl
    > Możesz sobie ustawić na stałe np. T-mobile.

    ups, a to, to nie wiem,jak sie wykonuje w komorze, gdy sie ma karte np.
    virgin. Jak?

  • 7. Data: 2015-03-02 15:58:10
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    dizel in news:umf8fa116hhrhh07v0qgjjjfaqukf64qbs@4ax.com
    > Nadajniki własne play i T-Mobile w roamingu także zasięg powinien być.

    v. korzysta z nadajnikow play i tmobile, czy z tmobile tylko w roamingu?
    bo jesli w tmobile tylko w roamingu, to wlasnie dlatego pytam: tu i tam
    czytalem, ze z powodu nadajnikow play zasieg bywa niekiedy
    problematyczny.... Ale moze dzisiaj to juz nie jest prawda.

  • 8. Data: 2015-03-02 15:58:58
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    AL in news:md1fhb$iih$1@dont-email.me
    > nie ma problemu

    widocznie problemy o ktorych czytalem to wredna plotka.

  • 9. Data: 2015-03-02 16:00:20
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz in news:20150302131354.79d62f36@babcia-workstation
> [...]
    > Tarnawie czy Wołosatem a ruch turystów latem spokojnie obsługują.
    > Zasięg Play w roamingu z BTS-a w Ustrzukach bez problemu jest w

    rozumiem, ze z zasiegiem virgin nie ma wiekszych problemow niz z innymi
    sieciami.

  • 10. Data: 2015-03-02 16:23:21
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-02 15:58, 1634Racine wrote:
    > AL in news:md1fhb$iih$1@dont-email.me
    >
    > widocznie problemy o ktorych czytalem to wredna plotka.

    nie wiemy co czytasz - pudelka, szpilki, fakty,... ?
    ;)