  • 1. Data: 2018-05-22 13:25:30
    Temat: volvo v40 - maksymalna masa przyczepy z hamulcem
    Od: bucz <f...@g...com>

    w internecie sa sprzeczne informacje odnosnie DMC przyczepy z hamulcem
    chodzi mi o v40 z rocznikow 2000-2004
    czy to mozliwe ze DMC przyczepy z hamulcem to tylko 1300kg dla silnika 1.8 i 1400 dla
    silnika 2.0 ?
    ma ktos mozliwosc sprawdzenia w dowodzie rejestracyjnym?

    rozwazam zakup i ten parametr jest dla mnie wazny