  • 11. Data: 2017-12-11 23:30:15
    Temat: Re: vozilla
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 11 Dec 2017 13:57:23 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

    >Jak jest promocja 50% na taksowke to taksowka wychodzi taniej czy drozej.

    Taniej.

    Wg tego co widzę w apce Panek CS to cena za kilometr wychodzi mi około
    1,00 do 1,20 za kilometr. Najtańsza taxi w Warszawie to chyba 1,40 za
    kilometr + 6 czy 8 zł. za trzaśnięcie drzwiami. Przy normalnej cenie
    za taksi car sharing wychodzi taniej.
    Trafficar to średni koszt kilometra ok. 1,60 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2017-12-12 00:44:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wychodzi taniej ale dochodza utrudnienia. Taksowka podjezdza i dowozi. Mozna byc po
    spozyciu. Mozna przewiezc psa.

  • 13. Data: 2017-12-12 10:44:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Wychodzi taniej ale dochodza utrudnienia. Taksowka podjezdza i
    >dowozi. Mozna byc po spozyciu. Mozna przewiezc psa.

    I chyba mozna przewiezc dziecko, co prawda raczej bez fotelika.
    A vozilla tez mozna, o ile ma sie wlasny fotelik :-)

    J.