  • 1. Data: 2011-09-30 08:39:44
    Temat: [vw] Golf variant a Jetta kombi
    Od: "Franc " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przedwczoraj widziałem Jettę kombi. Czym ona się różni od Golfa varianta? Albo
    ja czegoś w polityce modelowej VW nie rozumiem.
    Pzdrw

    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    Niczym niewyróżniający się IMK P7 - SWB ASS
    Szary Modus z D4F

  • 2. Data: 2011-09-30 10:27:04
    Temat: Re: [vw] Golf variant a Jetta kombi
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Niczym. W Usa jest Jetta kombi, a w Europie Golf kombi.

  • 3. Data: 2011-10-01 23:09:43
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niczym. W Usa jest Jetta kombi, a w Europie Golf kombi.

    A kidyś na rynku europejskim był jednocześnie Golf IV Variant i Bora
    Variant, ta druga podobno lepiej wyposażona. Z zewnątrz nie do
    odróżnienia...

  • 4. Data: 2011-10-02 08:49:31
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-01 23:09, Rabbit McCroolick pisze:

    > A kidyś na rynku europejskim był jednocześnie Golf IV Variant i Bora
    > Variant, ta druga podobno lepiej wyposażona. Z zewnątrz nie do
    > odróżnienia...

    Zwłaszcza z przodu.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-10-02 20:23:03