  • 41. Data: 2019-04-08 19:34:45
    Temat: Re: vw - nie kreci rozrusznikiem
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    tck <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote:

    > u mnie zaśniedziało połączenie i coraz słabiej kręcił, u brata urwało
    > się ni z tego ni z owego i nagle przestało kręcić.

    Z tym że u mnie nic się nie urwało...

  • 42. Data: 2019-04-09 01:19:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Znalazłem usterkę i autko naprawione.
    >
    > Skorodowane połączenie kabla masy między silnikiem a karoserią
    > było przyczyną usterki.

    > Po godzinie solidnego klęcia na głos (po polsku) to połączenie ma
    > zero ohm i silnik zapala zdecydowania i bez wahania.

    Widzisz a Kogut już Cię prawie namówil na złomowanie :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 43. Data: 2019-04-09 03:19:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Widzisz a Kogut już Cię prawie namówil na złomowanie :)

    No ale w praktyce cała niedziela w plecy...

    Nie wiem jak Toyota to robi, ale moja 1995 Camry nigdy nie miała
    takich problemów, a alternator wymieniłem w pół godziny, był
    na wierzchu, w praktyce trzeba było sięgnąć ręką i go wyjąć :-)
    Poszła w dobre ręce z 287 tysięcy mil na liczniku z oryginalnymi
    łożyskami w kołach, wymienionym przegubami z przodu jeden raz...
    Passat ma połowę tego a psują się w nim rzeczy po kolei i podwozie
    całe jest do robienia: przeguby + łożyska kół. Zapaliła się niedawno
    lampka od poduszek powietrznych i pojawia się i znika lampka check
    engine z kodem P2098... Silnik dmuchawy w kabinie wyje jak się
    skręca w lewo :-) Japońce kopią tyłek Niemcom na potęge.

    Jak sam widzisz, na złomowanie nie trzeba mnie bardzo namawiać :-)

  • 44. Data: 2019-04-09 03:20:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Ano, daj kabel rozruchowy z minusa aku bezposrednio na silnik i to tez
    > jest dobry trop.

    Znalazłem oryginalne umasienie i oczyściłem połączenia, jest dobrze.

  • 45. Data: 2019-04-09 21:01:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > No ale w praktyce cała niedziela w plecy...

    no tak, to mnie przekonuje :)

> [...]
    > Poszła w dobre ręce z 287 tysięcy mil na liczniku z oryginalnymi
    > łożyskami w kołach, wymienionym przegubami z przodu jeden raz...

    Mój kolega pracował w Toyota i stąd wiem jak Toyota to robi.
    Z rana gimnastyka ;)

> [...]
    > engine z kodem P2098... Silnik dmuchawy w kabinie wyje jak się
    > skręca w lewo :-) Japońce kopią tyłek Niemcom na potęge.

    Ale w Avensis półośki pękają ;)

    > Jak sam widzisz, na złomowanie nie trzeba mnie bardzo namawiać :-)

    Bo Ty już jesteś level wyżej. Kupujesz nie samochód tylko usługę
    wożenia. Telewizory kiedyś się naprawiało :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 46. Data: 2019-04-10 13:07:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > no tak, to mnie przekonuje :)

    ... z drugiej strony: miałem frajdę uciekając co 1/2h przed
    przelotnym deszczem i nie wydałem na rozrusznik ani centa...
    A cenę już sprawdziłem w sklepie: $220. Mogło być gorzej,
    bo i robociznę musiałbym zapłacić, bo sam bym go nie wydarł
    z silnika na parkingu...

    > Mój kolega pracował w Toyota i stąd wiem jak Toyota to robi.
    > Z rana gimnastyka ;)

    Najwyraźniej inny design, inna kultura w fabryce no i skutkuje.

    > Ale w Avensis półośki pękają ;)

    Mi pękła w 2007 Acurze TL-S. I to na parkingu, przy ruszaniu w zimie
    z miejsca na głębokim śniegu, przy mocno skręconych kołach...

    > Bo Ty już jesteś level wyżej. Kupujesz nie samochód tylko usługę
    > wożenia. Telewizory kiedyś się naprawiało :)

    Czy ja wiem... wciąż lubię samemu jeździć.
    Zwłaszcza prawie 300-konną Acurą.