  • 1. Data: 2017-11-10 20:18:46
    Temat: w CEP będą zbierane informacje
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Z dnia na dzień coraz bliżej do wprowadzenia obowiązku jazdy na oponach
    zimowych. Posłowie pełną parą pracują nad nowelizacją kodeksu drogowego
    w tej sprawie - czytamy w "Rzeczpospolitej".

    W poniedziałek 13 listopada wchodzą w życie zmienione i ostrzejsze
    zasady przeprowadzania badań technicznych pojazdów.

    od 13 listopada za przegląd trzeba będzie płacić z góry

    Jeśli diagnosta znajdzie usterkę skutkującą wynikiem negatywnym badania
    technicznego będzie zobligowany do określenia jego wyniku jako
    "negatywny" i przekazania do Centralnej Ewidencji Pojazdów informacji o
    tym fakcie wraz z kodem usterki

    Usterki z grupy 2. i 3. dyskwalifikują pojazd do dalszej jazdy, a
    kierowca będzie zobligowany do ich usunięcia w okresie 14 dni

    a teraz najlepsze

    Dzięki rządowej zmianie przepisów do Centralnej Ewidencji Pojazdów ma
    trafiać więcej danych.

    I tak w CEP będą zbierane informacje o zabezpieczeniach na pojeździe

    w tym jego zajęciu przez komornika czy o zabezpieczeniu majątkowym.
    Dzięki temu kierowca zastanawiający się nad kupnem auta używanego
    będzie mógł uniknąć bolesnej/kosztownej wpadki.

    To po co wracać do Polski skoro nie widać różnicy hehe.
    Mieć rygor taki sam lub gorszy a zarobki 3 x miejsze.
    I oni chcą powstrzymać emigracje. Powodzenia.

    http://tinyurl.com/yafx7quf

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 2. Data: 2017-11-11 09:52:42
    Temat: Re: w CEP będą zbierane informacje
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-10 o 20:18, PiteR pisze:
> [...]
    > Mieć rygor taki sam lub gorszy a zarobki 3 x miejsze.
    > I oni chcą powstrzymać emigracje. Powodzenia.

    Nasi władcy za punkt honoru stawiają sobie ograniczanie nam wolności i
    swobód obywatelskich. Czas wreszcie pojąć to że oni nie poczuwają się
    być wybrani po to aby nam robić dobrze, aby nam się żyło lekko, łato i
    przyjemnie, ale po to aby trzymać hołotę krótko przy ryju.

  • 3. Data: 2017-11-11 12:06:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 09:52, Trybun pisze:
> [...]
    > być wybrani po to aby nam robić dobrze, aby nam się żyło lekko, łato i
    > przyjemnie, ale po to aby trzymać hołotę krótko przy ryju.

    Opanuj się człowieku to dl wspólnego dobra i bezpieczeństwa. Nie takie
    kajdany nakłada na nas UE. ;-)
    Jak inaczej wymusić na tym durnym narodzie co wybiera pis do władzy
    dbanie o swoje pojazdy?
    Te głąby niczego nie kumają oprócz bata i drenowania kieszeni ;-)
    Ja bym im wprost kazał kupować nowe samochody bo tak jest poprawnie
    unijnie :-)

  • 4. Data: 2017-11-11 12:20:42
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-11 o 12:06, z pisze:

> [...]
    > Te głąby niczego nie kumają oprócz bata i drenowania kieszeni ;-)
    > Ja bym im wprost kazał kupować nowe samochody bo tak jest poprawnie

    Zdejmij człowieku w końcu te klapki z oczu, dla swojego dobra i
    świadomości co dla ciebie dobre, a co złe. Bo Unia to obywatelowi daje
    wolność, i tym się różni od naszych panów i władców. Aż strach pomyśleć
    co by tu było gdyby nie ta Unia. Ile to już qr*tw wobec nas wymyślili
    nasi wodzowie aby nas pognębić i przypisali to Unii...

  • 5. Data: 2017-11-11 12:41:30
    Od: "Romaniuk" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Nasi władcy za punkt honoru stawiają sobie ograniczanie nam wolności i
    > swobód obywatelskich.

    Wszystko po to, aby zmniejszyć ilość zabitych i rannych w wypadkach
    komunikacyjnych.
    Jesteśmy najgorsi w Europie. Za nami tylko Rumunia.

  • 6. Data: 2017-11-11 13:18:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 12:20, Trybun pisze:
> [...]
    > co by tu było gdyby nie ta Unia. Ile to już qr*tw wobec nas wymyślili
    > nasi wodzowie aby nas pognębić i przypisali to Unii...

    Przypomnij dobry człowieku jaką wolność nam daje unia i od czego
    zwłaszcza w kontekście motoryzacji :-)

    Idę po czipsy to może przecież być ogromny wykład :-)

  • 7. Data: 2017-11-11 13:19:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-11 o 12:41, Romaniuk pisze:

    > Wszystko po to, aby zmniejszyć ilość zabitych i rannych w wypadkach
    > komunikacyjnych.
    > Jesteśmy najgorsi w Europie. Za nami tylko Rumunia.

    Przyczyną niby jest niewłaściwe przeprowadzanie przeglądów? Podobno jest
    sporo krajów które w ogóle nie praktykują takich okresowych przeglądów
    technicznych pojazdów, i jakoś nie widać negatywnych stron takiego
    podejścia. Tu jeszcze na dodatek mamy perełkę z 6ma miejscami na wpis o
    przeglądzie po którym automatycznie trzeba wykładać kasę na nowy DR.
    Zaiste - "dba" o nas i nasz interes to państwo jak żadne inne w świecie.

  • 8. Data: 2017-11-11 14:03:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 13:19, Trybun pisze:
> [...]
    > przeglądzie po którym automatycznie trzeba wykładać kasę na nowy DR.
    > Zaiste - "dba" o nas i nasz interes to państwo jak żadne inne w świecie.

    A Ty zahibernowany byłeś. Te 6 miejsc dało się załatwić jednym
    rozporządzeniem. Dało się!
    Są takie w UE? Gdzie opiekuńcze państwo nakazuje, zakazuje i każe
    obywatelom wydawać kasę w celu poprawienia bezpieczeństwa na drodze? :-)

  • 9. Data: 2017-11-11 14:37:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2017 13:18:36 +0100, z napisał(a):

    > Przypomnij dobry człowieku jaką wolność nam daje unia i od czego
    > zwłaszcza w kontekście motoryzacji :-)
    > Idę po czipsy to może przecież być ogromny wykład :-)

    Co by nie mowic, to Unia dala nam autostrady i wiele innych drog,
    swobode kupowania starych samochodow z Niemiec, no i prawo produkcji
    dla europejskich koncernow motoryzacyjnych :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-11-11 15:44:21
    Temat: Re: w CEP. Żadna wladza nie daje wolności.
    Od: "Romaniuk" <r...@p...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Przypomnij dobry człowieku jaką wolność nam daje unia i od czego zwłaszcza
    > w kontekście motoryzacji :-)

    Żaden organ władzy nie daje wolności.
    Władza jest po to, aby ograniczać nam
    wolność, ale w umiarkowany sposób, abysmy się nawzajem nie pozabijali,
    lub nie było niewolników i panów.