  • 1. Data: 2018-04-18 15:10:34
    Temat: w cepiku nie znajduje samochodu
    Od: kajeten <k...@g...com>

    witam
    sprawdzalem ostatnio samochod sprowadzony z usa ale juz zarejestrowany w
    polsce pol roku i wszedlem na strone historia pojazdu, wpisalem i
    wyskakuje ze nie ma w bazie takiego samochodu, co to moze oznaczac ?

  • 2. Data: 2018-04-18 16:00:56
    Temat: Re: w cepiku nie znajduje samochodu
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-04-18 o 15:10, kajeten pisze:
> [...]
    > polsce pol roku i wszedlem na strone historia pojazdu, wpisalem i
    > wyskakuje ze nie ma w bazie takiego samochodu, co to moze oznaczac ?

    Może być błąd w VIN - ja taki wyłapałem jeszcze w okienku. Byłby problem
    to potem wyprostować...
    T.

  • 3. Data: 2018-04-18 16:30:44
    Od: kajeten <k...@g...com>

    W dniu 2018-04-18 o 16:00, T. pisze:

    > Może być błąd w VIN - ja taki wyłapałem jeszcze w okienku. Byłby problem
    > to potem wyprostować...
    > T.

    VIN jest dobry bo sprawdzałem

  • 4. Data: 2018-04-19 16:14:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 18 Apr 2018 16:30:44 +0200, kajeten <k...@g...com>
    wrote:
    > VIN jest dobry bo sprawdzałem

    Ale w cepiku może być wpisany zły.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2018-04-19 18:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    wrote:
    >Ale w cepiku może być wpisany zły.

    W cepiku powinien byc taki jak w dowodzie.

    Ale sprawdzic O i 0

    No chyba, ze im jakos nie pasuje do schematu, i program nie znajduje.

    Albo z innej banki - homologacji brakuje, i dlatego nie znajduje :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-04-19 18:44:50
    Od: kajeten <k...@g...com>

    W dniu 2018-04-19 o 18:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

> [...]
    >
    > No chyba, ze im jakos nie pasuje do schematu, i program nie znajduje.
    >
    > Albo z innej banki - homologacji brakuje, i dlatego nie znajduje :-)

    jakiej homologacji ?

  • 7. Data: 2018-04-26 16:37:43
    Od: b...@g...com

    to pozostaje jeszcze:
    - data pierwszej rejestracji,
    - numer rejestracyjny,

    Pół roku temu była zmiana wersji CEPiK - było sporo błędów, procedury awaryjne, itp.
    - może coś nie dotarło do CEP. Zresztą nadal są błędy, więc różne rzeczy mogą się
    dziać.
    W.