  • 1. Data: 2016-08-20 17:37:45
    Temat: [w ramach rozrywki] ogarnianie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chcę dorobić do mojego forum możliwość uploadu obrazków...

    zagadnienie jest takie:

    jak taki upload skonstruować, żeby ogarnąć później całość?

    czy dodawać na początku nazwy pliku datę?

    jak to skonstruować, żeby później móc to jakoś ogarnąć?

  • 2. Data: 2016-08-20 18:14:04
    Temat: Re: [w ramach rozrywki] ogarnianie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    problem który mnie nurtuje polega na tym, że mając plik chciałbym móc
    znaleźć posta na forum w którym ten plik jest wywoływany...