  • 1. Data: 2009-04-08 05:23:08
    Temat: w ramach rozrywki porannej
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    w ramach rozrywki porannej
    http://www.efakt.pl/wydarzenia/artykul.asp?artykul=4
    3690#adEnd

    Tak, wiem. Wiem co to za "gazeta", ale mimo tego nie potrafię zrozumieć
    jak ktoś może coś takiego napisać, a ktoś inny w to wierzyć.

    Od zawsze kłóciłem się ze swoim katechetą gdy mi wmawiał że wszyscy
    ludzie są równi. Po śmierci może, za życia jeden ma całe dwie szare
    komórki, a inny trochę więcej.

    A i jeszcze w innym wątku, a propo dziennikarstwa ktoś tu kiedyś się
    wypowiadał. Ludzie którzy to piszą mają legitymacje prasowe, zarabiają
    wierszówkę, pracują w wydawnictwie - ale czy to są dziennikarze ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2009-04-08 05:53:51
    Temat: Re: w ramach rozrywki porannej
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Piotr May pisze:
> [...]
    >
    > Tak, wiem. Wiem co to za "gazeta", ale mimo tego nie potrafię zrozumieć
    > jak ktoś może coś takiego napisać, a ktoś inny w to wierzyć.

    jacy czytelnicy taka gazeta :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-04-08 06:05:56
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    "dawcy organów - " naciągane - przy dobrej figurze to nie za bardzo
    cokolwiek sie nadaje do przeszczepów, przeciążenie robi swoje, no więc nawet
    do tego się nie nadajemy ...
    szkoda, że pana (?)redaktora oraz jego szacownej (z przekąsem było) gazety
    nie ma w Laskach, na WOŚP, gdyńskich Mikołajach i dziesiątkach innych
    imprez ...
    ale o rozjeżdżaniu staruszek to już wiemy i tylko zmartwił mnie ton calego
    artykułu , coś mi się wydaje, że pan dziennikarz ma 40 lat , małego fiutka i
    nie ma kasy na porsze ani odwagi na motocykl to co ma robić ?

    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 4. Data: 2009-04-08 06:12:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Piotr May pisze:
    > w ramach rozrywki porannej

    Zieeeew ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-04-08 08:16:26
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Piotr May pisze:
    > w ramach rozrywki porannej
    > http://www.efakt.pl/wydarzenia/artykul.asp?artykul=4
    3690#adEnd

    Takie moje "trzy grosze" zeby 1:1 bylo..

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/93897.html

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 6. Data: 2009-04-08 08:27:39
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    jak ktos w to wierzy to jego problem. Po to człowiek ma mózg, żeby go czasem
    używał, a nie wierzył we wszytsko co ktoś napisze. Jak by napisali, że kula
    jest kwadratowa, to prawdopodobnie pewna grupa ludzi by w to też uwierzyła.

    --
    pozdrawiam
    Tomek W

  • 7. Data: 2009-04-08 08:35:36
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:
    3690#adEnd

    > Takie moje "trzy grosze" zeby 1:1 bylo..
    >
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/93897.html

    e, do garażu? swoje dwa koła?
    pfff ;)

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-04-08 08:36:42
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

    > e, do garażu? swoje dwa koła?
    > pfff ;)

    Przeczytaj jeszcze raz
    pfff :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 9. Data: 2009-04-08 08:47:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Piotr May pisze:
    > w ramach rozrywki porannej

    fajne.

    "Jak długo jeszcze ulice wsi, miasteczek i metropolii będą terroryzować
    szaleńcy na motocyklach?"

    Do samego konca.
    Mojego lub jej (metropolii).

    KJ
    Zycie jest tylko dobrze nawiniętą wstęga krajobrazu

  • 10. Data: 2009-04-08 08:54:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz
    > pfff :)

    no to dopisz, że zaglądasz do szafy by "odkurzyć swoje dwa koła i ruszyć
    w trasę", na dwóch kołach siostry ;) to świadome wprowadzanie w błąd
    społeczeństwa. chyba, że odkurzasz dwa koła swojego auta. ale to też
    nie, bo to auto służbowe.

    --
    gildor
    9'99