  • 1. Data: 2018-08-15 10:28:13
    Temat: w rodzinie 15zł - no limit, ale jaki zasięg ma aero2?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    przeczytałem że sieć w rodzinie oferuje za 30zł 60 dni no - limit. brzmi
    obiecująco. ale jest informacja że internet tylko w zasięgu aero2. co to
    w _praktyce_ oznacza? Bo jak wchodził bezpłatny dostęp do internetu, to
    w 150 tyś mieśice (użyteczny) zasięg był.... tylko z anteny dachowej.
    Czy po 10 latach jest podobnie czy zdecydowanie lepiej? Mapę zasiegu
    aero2 na ich stronie widziałem. full sygnał cała polska. 30zł+
    rejestracja, na sprawdzenie zasięgu z przyczyn osobistych odpada.

    ToMaz

  • 2. Data: 2018-08-15 21:27:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Aug 2018 10:28:13 +0200, w <pl0o6v$am3$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > aero2 na ich stronie widziałem. full sygnał cała polska. 30zł+
    > rejestracja, na sprawdzenie zasięgu z przyczyn osobistych odpada.

    Aero2 to teraz Plus.
    Sprawdź czy mapka nie jest ze strony Plusa :)

  • 3. Data: 2018-08-15 21:35:36
    Od: p...@g...com

    Plus cwaniakuje więc obawy są uzasadnione. Plush zdychał tam gdzie Plusowy roaming
    (niemiecka karta) miał pełen zakres. Jaki priorytet ma Aero2 ciężko wyczuć ale
    prepaida czyli Plush to bym wypróbował w tej lokalizacji koszt parę zeta.

  • 4. Data: 2018-08-17 08:33:03
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

> [...]

    Aero2 to teraz Plus.
    Sprawdź czy mapka nie jest ze strony Plusa :)

    a2 w plusie działa jako roaming więc jeśli napisane _tylko_ w a2 to może być
    słabo z zasięgiem

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2018-08-18 21:43:33
    Od: mybox <m...@w...pl>

    W dniu 2018-08-17 o 08:33, tck pisze:

> [...]
    > Sprawdź czy mapka nie jest ze strony Plusa :)
    >

    > a2 w plusie działa jako roaming więc jeśli napisane _tylko_ w a2 to może

    https://aero2.pl/1_bezplatny-internet/4_mapa-zasiegu
    a2 nie pomyliłeś z a2mobile.pl, które jest MVNO na sieci Plusa i nie ma
    nic wspólnego z aero2?

  • 6. Data: 2018-08-18 22:21:38
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    mybox pisze:

    > https://aero2.pl/1_bezplatny-internet/4_mapa-zasiegu
    > a2 nie pomyliłeś z a2mobile.pl, które jest MVNO na sieci Plusa i nie ma
    > nic wspólnego z aero2?

    a2mobile jak najbardziej należy do aero2, identycznie jak wrodzinie.
    Zarówno a2mobile jak i wrodzinie to marki Aero2 sp. z o.o, usługodawcą w
    obu przypadkach jest właśnie Aero2 sp. z o.o. i prawdopodobnie
    technicznie działają na identycznych zasadach.
    To że wszystko należy kapitałowo do Plusa to inna inszość.

  • 7. Data: 2018-08-18 23:38:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-18 o 21:43, mybox pisze:

    > https://aero2.pl/1_bezplatny-internet/4_mapa-zasiegu
    > a2 nie pomyliłeś z a2mobile.pl, które jest MVNO na sieci Plusa i nie ma
    > nic wspólnego z aero2?

    Tak sie wtrącę. Czy 11 GB internetu w telefonie to mało, czy dużo?
    Z internetu w telefonie korzystam w przypadkowych sytuacjach, więc sie
    marnuje co miesiąc.
    Jak patrzę na czlowieka-czy to stary czy młody, który wsiada do autobusu
    i od razu wsadza nos w telefon to myślę, że taki człowiek musi być
    bardzo odsunięty od ludzi i nie potrafi juz konwersacji przeprowadzać.
    Wsadzi słuchawki w uszy i głuchy oraz poluje na wolne siedzenie i chlap!
    Czuje sie jak na miejscówce w autokarze i nic go nie obchodzi.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-08-18 23:39:25
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-18 o 22:21, DK pisze:

> [...]
    > technicznie działają na identycznych zasadach.
    > To że wszystko należy kapitałowo do Plusa to inna inszość.

    Z tą kapichą, czy kapchą nadal trzeba się męczyć?

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-08-19 00:07:06
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Animka pisze:

    > Z tą kapichą, czy kapchą nadal trzeba się męczyć?

    W darmowym internecie od aero2 na kartach sim służących tylko do
    internetu tak.

  • 10. Data: 2018-08-19 00:43:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-19 o 00:07, DK pisze:

    > W darmowym internecie od aero2 na kartach sim służących tylko do
    > internetu tak.

    Jakbym gdzieś wyjeżdżała to mogę włożyć tę kartę do tabletu, ale chyba
    lepiej przełożyć kartę SIM z telefonu, bo nie ma sensu szarpać się bez
    końca z tymi głupimi obrazkami. W tablecie też mozna przeprowadzać
    rozmowy telefoniczne, tylko on bardzo ciężki (jak dla mnie) jest.
    Mam do niego nawet taką podstawkę, żeby sobie postawić obok i ogladać
    np. filmy.
    Problem tylko ze słuchawkami dousznymi do tego tabletu, bo za duże, nie
    wchodzą mi do uszu, wypadają.

    --
    animka