  • 1. Data: 2019-04-12 03:48:34
    Temat: walka z piractwem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Kogutek nam wiescil ze skynet zwalczy piratow,
    a tu chyba nasz wymiar sprawiedliwosci - coraz czesiej slychac o
    wiezieniu dla szybko jadacych

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,smierc-
    rowerzystki-na-fieldorfa-brsa-zarzuty-dla-drugiego-k
    ierowcy,288269.html

    J.

  • 2. Data: 2019-04-12 07:25:39
    Temat: Re: walka z piractwem
    Od: p...@g...com

    twoj tok myslenia nie przestaje mnie zadziwiac :-)

    *W tej sprawie, kilka miesięcy temu, został już skazany inny kierowca.*

    po prostu biora sie porzadnie do roboty, do tej pory szli po najmniejszej linii oporu
    winny 1, stopien winy 100% a teraz zaczynaja sie przygladac i klepia wspolwine tak
    jak w Niemczech

  • 3. Data: 2019-04-13 16:13:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-12 o 03:48, J.F. pisze:

> [...]
    > wiezieniu dla szybko jadacych
    >
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,smierc-
    rowerzystki-na-fieldorfa-brsa-zarzuty-dla-drugiego-k

    Jest narastający trend - szybko przybywa samochodów "podrasowanych",
    takich jak ten Focus, który tu robił sobie w mieście wyścig z
    młotocyklistą. Kierujący takimi samochodami jadą po drogach publicznych,
    tak jakby to był tor rajdowy. Oprócz grubych przekroczeń prędkości jest
    jeszcze irytujący ryk z rur wydechowych bez tłumików, no i nadmierna
    emisja spalin. Policja zamyka na to oczy. Tzw. branża motoryzacyjna
    lansuje intensywnie takie samochody, tworzy modę na takie samochody i
    młotory, gdyż zarobki ze zwykłych samochodów, to za mało na ich apetyt.
    Musi być cały czas więcej pieniędzy, co roku więcej i więcej.

  • 4. Data: 2019-04-13 16:19:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przez jakis przejsciowy okres skynet i system oparty na ludziach moze funkcjonowac.

  • 5. Data: 2019-04-13 18:22:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-13 16:13, Poldek wrote:

> [...]
    > takich jak ten Focus, który tu robił sobie w mieście wyścig z
    > młotocyklistą. Kierujący takimi samochodami jadą po drogach publicznych,

    Nie nie, idź zobaczyć jakiś rajd.

> [...]
    > młotory, gdyż zarobki ze zwykłych samochodów, to za mało na ich apetyt.
    > Musi być cały czas więcej pieniędzy, co roku więcej i więcej.

    Ludzie żyją.

  • 6. Data: 2019-04-15 17:54:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-13 o 18:22, kk pisze:

    rowerzystki-na-fieldorfa-brsa-zarzuty-dla-drugiego-k
    ierowcy,288269.html

    > Ludzie żyją.

    No przecież nie żyje kobieta i 2 osoby ranne w tym dziecko.

  • 7. Data: 2019-04-15 20:54:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-15 17:54, Poldek wrote:

    > No przecież nie żyje kobieta i 2 osoby ranne w tym dziecko.

    Ja nie o tym.