  • 1. Data: 2015-07-29 14:54:27
    Temat: warszawa - 3city z rowerami na dachu - którą trasą?
    Od: albercik <n...@g...pl>

    Witam,
    w sobotę wyruszam ze śląska nad morze, ale po drodze muszę zahaczyć o
    Warszawę, z której wyjadę pewnie nie wcześniej jak koło południa.
    Na dachu rowery, więc i dużo ponad 100km/h nie pojadę..

    którędy jechać aby przejechać spokojnie z mniejszym prawdopodobieństwem
    postoju?

    A2 ->A1
    7 ->10 ->A1
    7 ->S7

    P.S. w Sobotę przed południem korkuje się mocno Warszawa? muszę dojechać
    w okolicę Dworca Zachodniego..

  • 2. Data: 2015-07-29 15:52:40
    Temat: Re: warszawa - 3city z rowerami na dachu - którą trasą?
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-07-29 o 14:54, albercik pisze:

    > którędy jechać aby przejechać spokojnie z mniejszym prawdopodobieństwem
    > postoju?

    Nie wiem, jak po drodze. Zależy też z jakiego miejsca Warszawy będziesz
    ruszał. Albo A2 - A1, albo 7/S7.
    Tylko nie wjeżdżaj na obwodnice Trójmiasta przez obwodnicę południową
    (S7>S6) - jeśli będziesz jechał S7, to do węzła Lipce i na Gdańsk.
    Inaczej tam staniesz na pewno.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2015-07-29 16:11:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    albercik wrote:

> [...]
    > 7 ->10 ->A1
    > 7 ->S7
    >
    > P.S. w Sobotę przed południem korkuje się mocno Warszawa? muszę dojechać

    w Warszawie to teraz masz luz bo jest otwarta obwodnica Janek/Raszyna
    Korków w sobotę praktycznie nie ma
    http://osrm.at/dVb

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-07-29 18:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik albercik n...@g...pl ...

> [...]
    > Warszawę, z której wyjadę pewnie nie wcześniej jak koło południa.
    > Na dachu rowery, więc i dużo ponad 100km/h nie pojadę..

    Jezdziłem z rowerami 140 bez problemu...

  • 5. Data: 2015-07-29 19:33:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-29 14:54, albercik wrote:
    > Witam,

    > P.S. w Sobotę przed południem korkuje się mocno Warszawa? muszę dojechać
    > w okolicę Dworca Zachodniego..

    Nie. Jeśli z A2 to bez problemu dojedziesz bez korków. Jesli z 7 to
    trochę słabiej, ale też bez korków.

    Shrek.

  • 6. Data: 2015-07-30 07:38:31
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 7 ->S7
    > P.S. w Sobotę przed południem korkuje się mocno Warszawa? muszę dojechać w

    Możesz sobie zrobić skrót przez Łowicz - zjeżdżając z A2 na DK70. W Łowiczu
    na DK92 w strone Kutna. Przed Kutnem wjazd na A1. Czasowo nie tracisz a
    dystans 30km krótszy i między Łowiczem a Kutnem można dość tanio zatankować,
    czy odpoczać chwilę bez tego tłumu jaki masz na MOPach na A1. W sobotę ruch
    na autostradach bedzie duży, za to Warszawa i okolica zachodniego powinno
    być bez korków.

  • 7. Data: 2015-07-30 12:40:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > Na dachu rowery, więc i dużo ponad 100km/h nie pojadę..
    >
    > którędy jechać aby przejechać spokojnie z mniejszym prawdopodobieństwem

    A2 - A1 - długo i nudno. :) Czasowo trochę szybciej, ale zużyjesz więcej
    paliwa. W sobotę możesz
    załapać się na promocyjną autostradę bez opłat.

    7 - S7 - ciekawsza krajoznawczo i intelektualnie. Wymaga uważania na
    fotoradary i ruch lokalny. Dużo jest juz odcinków dwupasmówek.

    7 - 10 - A1 - według mnie ma tylko wady obu powyższych wariantów.

    Ja zwykle jechałem jedną drogą a wracałem inną, żeby sobie urozmaicić
    wyjazd. Często jeździłem z DC do Gdyni z załadowanym bagażnikiem dachowym i
    nie potrafię wskazać czy lepsza droga to A2/A1 czy 7/S7.

    Większy problem będziesz miał na obwodnicy Trójmiasta, w wakacje lubi się
    korkować.

    > P.S. w Sobotę przed południem korkuje się mocno Warszawa? muszę dojechać w
    > okolicę Dworca Zachodniego..

    W sobotnie przedpołudnie jest mały ruch a teraz w wakacje to będą względne
    pustki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-07-30 15:10:48
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:mpcvab$mfj$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > dachowym i nie potrafię wskazać czy lepsza droga to A2/A1 czy 7/S7.
    > Większy problem będziesz miał na obwodnicy Trójmiasta, w wakacje lubi się

    Ja dodałbym jeszcze fakt, że na 7 w warmińsko-mazurskim jest teraz
    przebudowa do S7 na dość długim odcinku i może byś sporo utrudnień
    związanych z budową, więc ten wariant radzę w te wakacje ominąć.

  • 9. Data: 2015-07-30 16:41:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:55ba2267$0$2196$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > przebudowa do S7 na dość długim odcinku i może byś sporo utrudnień
    > związanych z budową, więc ten wariant radzę w te wakacje ominąć.

    O fajnie, nie wiedziałem o tym. Jak skończą to atrakcyjność S7 jeszcze
    wzrośnie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2015-07-31 09:50:14
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:mpdcul$4el$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > wiadomości news:55ba2267$0$2196$65785112@news.neostrada.pl...
    > O fajnie, nie wiedziałem o tym. Jak skończą to atrakcyjność S7 jeszcze

    Zgadza się. Jak skończą obecnie trwające prace bedzie S7 jednym ciągiem od
    granicy mazowieckiego do końca obwodnicy Elbląga.