  • 1. Data: 2016-08-22 17:12:00
    Temat: warszawskie pojeby
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wszyscy wiemy, że warszawscy kierowcy to ludzie ciężko chorzy umysłowo i
    psychicznie...

    ja chłopak ze wsi pomyślałem, że będę jak i oni...

    no i pomyślałem, że kupię sobie parę lekcji jazdy pomiędzy chujami...

    czy to jest dobry pomysł?

    ile taka jazdka może kosztować, co jak rozwalę auto na tramwaju?

  • 2. Data: 2016-08-22 17:19:28
    Temat: Re: warszawskie pojeby
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Aug 2016 17:12:00 +0200, w <npf4oj$moa$1@node1.news.atman.pl>,
    platformowe głupki <N...@g...pl> napisał(-a):

    > no i pomyślałem, że kupię sobie parę lekcji jazdy pomiędzy chujami...
    > czy to jest dobry pomysł?

    Zły. Pozostań przy dyliżansie.

  • 3. Data: 2016-08-22 17:56:36
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 22.08.2016 o 17:19, r...@k...pl pisze:

    > Zły. Pozostań przy dyliżansie.

    Furmanki mają zakaz wjazdu do centrum, więc niech na razie ćwiczy na
    błoniach we wiosce.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 4. Data: 2016-08-22 20:24:31
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-22 o 17:56, Wiesiaczek pisze:
    > Furmanki mają zakaz wjazdu do centrum, więc niech na razie ćwiczy na
    > błoniach we wiosce.
    On mi przypomina kumpla, co jak zrobił prawko to parkował dwie dzielnice
    z dala od domu bo się bał do centrum wjeżdżać, w którym mieszkał. Czynił
    to ponad rok.

  • 5. Data: 2016-08-22 21:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

> [...]
    >
    > ja chłopak ze wsi pomyślałem, że będę jak i oni...
    >
    > no i pomyślałem, że kupię sobie parę lekcji jazdy pomiędzy chujami...

    Bardzo dobry - szkolenie to zawsze dobry pomysł.
    Chociaz nie wiem, czy POwski cie czegos nauczy - musisz chyba szukac takich
    z PiS...

    > ile taka jazdka może kosztować

    A nie łaska podzwonic po paru szkołach i zapytac?
    Strzelam ze ze 100 za godzine...

    >, co jak rozwalę auto na tramwaju?

    Przestaniesz pisac na usenecie?

  • 6. Data: 2016-08-23 00:29:35
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-22 o 21:00, Budzik pisze:
    > Przestaniesz pisac na usenecie?
    Uchowaj Boże! :) Było by nudno.

  • 7. Data: 2016-08-23 08:38:26
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 22 Aug 2016 17:12:00 +0200
    platformowe głupki <N...@g...pl> wrote:

    > wszyscy wiemy, że warszawscy kierowcy to ludzie ciężko chorzy umysłowo i
    > psychicznie...

    nie, nie wszyscy wiemy
    większość z tych chorych umysłowo to Twoje ziomki, co latają tu służbówkami, albo na
    kurierce

    > ja chłopak ze wsi pomyślałem, że będę jak i oni...

    nie masz szans

    > no i pomyślałem, że kupię sobie parę lekcji jazdy pomiędzy chujami...

    postawisz parę alpag kolegom, to spodnie ściągną

    > czy to jest dobry pomysł?

    ale zanotowałeś że to pl.misc.samochody, a nie pl.soc.tajemnice-alkowy?

    > ile taka jazdka może kosztować

    a to już zależy czego konkretnie byś chciał, myślę że od 50 zeta w górę i trzecia
    godzina gratis

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 8. Data: 2016-08-23 18:21:38
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.08.2016 o 21:00, Budzik pisze:
> [...]
    > z PiS...

    > A nie łaska podzwonic po paru szkołach i zapytac?

    Gdybyś mu bez sensu nie odpowiadał i nie wyciągał pisowskiego ścierwa z
    kibla, gdzie jego miejsce, to mógłby sobie i pisać do śmierci.

    ---
    Avast.

  • 10. Data: 2016-08-23 20:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Gdybyś mu bez sensu nie odpowiadał i nie wyciągał pisowskiego ścierwa
    > z kibla, gdzie jego miejsce, to mógłby sobie i pisać do śmierci.

    kiedy gośc mnie bawi...

    > ---
    > oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus

    Cos ci sie przykleiło...

  • 9. Data: 2016-08-23 20:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jawi g...@p...fm ...

    > Uchowaj Boże! :) Było by nudno.

    Alez ja mu tego nie zycze.
    Tylko przewiduje mozliwe skutki spotkania z tramwajem.