  • 11. Data: 2019-12-03 11:52:30
    Temat: Re: wartosci akumulatora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..
    na pl.misc.samochody.prawo glumek pisze tak:

    >Tak odpalił. To mały benzynowy 1.6
    >Najdłużej nie byłem w Polsce pięć miesięcy i też zapalił.
    >Było chyba podobnie 12.17v.
    >Zdejmuję klemę bo akku waży 17kg a nie mam dostępu do 230v.
    >Akumulator z 44Ah zmieniłem na 66Ah. W pastuchu są trzy otwory na
    >zamocowanie większych akku zależnie od wielkości silnika.

    >Mam skrytą nadzieję, że na Święta też zapali po 3 miesiącach ;)

    Dobrze byloby naladowac go prostownikiem po takiej przerwie, chyba, ze
    masz w planach dluzsza trase.
    Bo ladowac do pelna to on sie bedzie pare godzin.

    Moze cos takiego
    https://allegro.pl/oferta/ladowarka-solarna-12v-2-5w
    -167ma-do-akumulatorow-5097069732
    https://allegro.pl/oferta/bateria-sloneczna-ladowark
    a-12v-1-5w-solar-kable-6993758960

    Do drugie niestety daje mi ok 40mA, troche malo, szczegolnie na zime,
    gdy noce dlugie, a chmury geste (i wtedy nie ma 40mA)

    J.

  • 12. Data: 2019-12-03 15:39:08
    Od: p...@g...com

    Mam zamiar od razu jechac 350km no chyba ze zawali sniegiem.

  • 13. Data: 2019-12-03 20:32:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-12-02 o 15:48, glumek pisze:
> [...]
    > jego wartosci. I tak 1 dnia miał 12.80.. a po 5 dniach spadło do 12.35,
    > zobacze jutro czy jeszcze spadnie...czy to oznacza ze akumulator jest do

    Napięcie przechowywanego akumulatora spada do około 12.2-12.3V i potem
    już takie zostaje.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 14. Data: 2019-12-03 20:33:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Napięcie przechowywanego akumulatora spada do około 12.2-12.3V i
    >potem już takie zostaje.

    A potem spada dalej, bo samorozladowanie jednak jest.
    Ale to juz kwestia wielu miesiecy ...

    J.

  • 15. Data: 2019-12-23 19:08:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Mam skrytą nadzieję, że na Święta też zapali po 3 miesiącach ;)

    no i zapalił :) było 12.50v od 12 pazdziernika stał.

    Na dworze było bardzo ciepło jak na grudzień. Ogólnie to olej nie
    wycieka, płyn nie wycieka, w kabinie sucho, pod maska gałęzi, trawy,
    chleba brak, kable nie pogryzione. Szkoda, że pęknięty kolektor sam nie
    pospawał się ;)

    Dziele się po raz kolejny moją radością ;) Po wymianie cewki zapłonowej
    w marcu 2019 nie ten samochód. Mgła, deszcz, wilgoć no problem.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 16. Data: 2019-12-23 20:20:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-23 19:08, PiteR wrote:

> [...]
    >
    > Dziele się po raz kolejny moją radością ;) Po wymianie cewki zapłonowej
    > w marcu 2019 nie ten samochód. Mgła, deszcz, wilgoć no problem.

    Codziennie staję w tym samym mniejscu bo miejsce dla Twizy tylko jest. I
    obok mnie stoi ciągle ten sam samochód.

  • 17. Data: 2019-12-24 11:42:11
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > no i zapalił :) było 12.50

    moj ten do wywalenia spadl do 12,00, a to juz za malo co nie?
    btw
    cewka? 'reno'?

  • 18. Data: 2019-12-26 13:11:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>