  • 1. Data: 2017-03-01 19:44:41
    Temat: warunkowe przekierowanie na stronę główną a SEO
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Mam stronę główną i stronę z zestawieniem top10. Czy jeśli zrobię
    warunkowe przekierowanie na stronie top10 do strony głównej to moja
    witryny zostanie ukarana przez Google? Chciałbym żeby jeśli użytkownik
    kliknie na link do top10 to żeby pojawiała się strona główna.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2017-03-24 00:02:28
    Od: "Netteria.NET" <s...@n...net>

    W dniu 01.03.2017 o 19:44, Jivanmukta pisze:
> [...]
    > witryny zostanie ukarana przez Google? Chciałbym żeby jeśli użytkownik
    > kliknie na link do top10 to żeby pojawiała się strona główna.

    Z tego co wiem to google nic nie ma przeciw przekierowaniu 301. Ustaw po
    prostu przekierowanie 301 do strony na którą chcesz aby trafił user.
    Różne tam plotki chodzą o tych przekierowaniach ale jakby tym się
    kierować to trzeba by zrobić wielkie przekierowanie 666 i pójść w piz**.
    Inna sprawa, że te top 10 masz pewnie z jakiegoś powodu. Najpewniej z
    zawartości strony, title, etc. Jak przekierujesz na inną stronę to po
    jakimś czasie możesz stracić z tych powodów. No chyba, że na tej
    docelowej masz to jeszcze lepiej ogarnięte.
    Reasumując google to Cię nie ukara ale algorytm może przeliczyć wartość
    dla tej strony na którą kierujesz i jeśli wypadnie gorzej stracisz pozycję.
    Nie wiem czy lepsze rozwiązanie nie będzie zostawienie adresu w spokoju
    a po prostu zrobienie pod tym adresem tego samego co masz na stronie
    głównej. Tylko tu uwaga, google karze za duplikowanie treści więc musisz
    w metatagach zaznaczyć, że bazowa strona to jest ta główna (czyli padaj
    jej url)

    podrawiam
    Sławomir Własik
    www: netteria.net
    tel. 795 444 861
    gg: 2317745
    mail: i...@n...net
    google: www.google.com/+NetteriaNet
    facebook: www.facebook.com/netteria
    twitter: twitter.com/netteria
    YouTube: www.youtube.com/netterianet
    Netteria.NET Sławomir Własik,
    NIP: 598-102-24-16,
    REGON: 080304479

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2017-03-27 17:36:55
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-24 o 00:02, Netteria.NET pisze:
    > Tylko tu uwaga, google karze za duplikowanie treści więc musisz
    > w metatagach zaznaczyć, że bazowa strona to jest ta główna (czyli padaj
    > jej url)

    Nie rozumiem jak mam podać url strony głównej w metatagach. Co mam napisać?

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2017-03-27 20:07:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 27 Mar 2017 17:36:55 +0200, Jivanmukta napisał(a):

    > Nie rozumiem jak mam podać url strony głównej w metatagach. Co mam napisać?

    Chodzi o to:
    https://support.google.com/webmasters/answer/139066?
    hl=pl

    > ---