  • 1. Data: 2014-10-28 19:14:02
    Temat: wąskie zimówki
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Czy skończyła się już na grupie PMS faza na opony zimowe, które powinny być
    wąskie?

    Ajgul

  • 2. Data: 2014-10-28 19:15:26
    Temat: Re: wąskie zimówki
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-28 19:14, Ajgul pisze:
    > Czy skończyła się już na grupie PMS faza na opony zimowe, które powinny
    > być wąskie?

    Zależy czego oczekujesz po oponach.

  • 3. Data: 2014-10-29 01:05:11
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > Zależy czego oczekujesz po oponach.

    Pewnie nie rajdu po wiejskich drogach w Gorcach...
    Ale jak widzę odzew jest mikry, więc chyba temat budzący tysiące postów
    kilka lat temu... nagle wysechł.
    Ciekawe, czemu?

    Aygul

  • 4. Data: 2014-10-29 06:46:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-10-29 o 01:05, Ajgul pisze:

    > Ciekawe, czemu?

    Moje zimówki zawsze ciut węższe od letnich.

  • 5. Data: 2014-10-29 10:44:05
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Moje zimówki zawsze ciut węższe od letnich.

    Jak widać wątek nie poleci, czyli jednak kilka lat temu miałem rację. Ale,
    co się nasłuchałem i jaką to budziło agresję...

    Ajgul-Moon

  • 6. Data: 2014-10-29 16:24:22
    Od: <2...@6...162422.invalid> (Tom N)

    Ajgul w

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jak widać wątek nie poleci,

    Nie poleci, bo prezes zamiast zapytać o zimowe węższe nić letnie, zapytał o
    wąskie...

    > czyli jednak kilka lat temu miałem rację.

    Niby IQ wysokie, a wniosek nieuprawniony...

    > Ajgul-Moon

    Wiemy ktoś ty.

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2014-10-29 17:36:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-29 10:44, Ajgul pisze:
    > Jak widać wątek nie poleci, czyli jednak kilka lat temu miałem rację.

    Niech żyje ta wrodzona skromność. Normalnie jak u Prezesa.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2014-10-29 18:24:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-28 19:14, Ajgul pisze:
    > Czy skończyła się już na grupie PMS faza na opony zimowe, które
    > powinny być wąskie?
    >
    > Ajgul

    Każdy gumiarz mi zalecał na zimę węższe opony od tych na lato. W
    autoryzowanym serwisie to samo.

  • 9. Data: 2014-10-30 17:55:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >Każdy gumiarz mi zalecał na zimę węższe opony od tych na lato. W
    >autoryzowanym serwisie to samo.

    A spytales gumiarza jakim autem jezdzi i jakie zalozyl sobie opony ?
    No i czy na nartach jezdzi ?

    Tych z ASO przynajmniej na to stac, o pracowniku gumiarza nie bylbym
    taki pewien :-)

    P.S. Branza oponiarska zyczy sobie, aby wymiana na zimowe byla
    obowiazkowa :-)

    http://edroga.tv/inzynieria-ruchu/brd/563-branza-opo
    niarska-chce-by-wymiana-opon-na-zimowe-byla-obowiazk
    owa

  • 10. Data: 2014-10-30 20:01:09
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niech żyje ta wrodzona skromność. Normalnie jak u Prezesa.

    Matka Teresa była skromna, ja nie muszę.

    A.