  • 1. Data: 2015-07-27 21:35:44
    Temat: wasze zdanie
    Od: MotoMaciar <maciej261234@_NOSPAM_wp.pl>

    Mój kuzyn ma 180 cm wzrostu i waży 100 kg czy według was on może jeździć
    motorem o pojemności 50 ccm. Według mnie nie liczy się to ile ktoś waży a
    to czy lubi jeździć ale lidze na wasze zdanie.

  • 2. Data: 2015-07-27 21:58:14
    Temat: Re: wasze zdanie
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-07-27 o 21:35, MotoMaciar pisze:
    > Mój kuzyn ma 180 cm wzrostu i waży 100 kg czy według was on może jeździć
    > motorem o pojemności 50 ccm. Według mnie nie liczy się to ile ktoś waży
    > a to czy lubi jeździć ale lidze na wasze zdanie.

    Najpierw niech kuzyn zacznie mniej zrec

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 3. Data: 2015-07-28 18:26:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 21:58:19 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
    > Najpierw niech kuzyn zacznie mniej zrec

    Sprawdzić, czy aby nie kulturysta ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Tygrys '05

  • 4. Data: 2015-07-28 19:57:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-07-28 o 18:26, Lisciasty pisze:

    > Sprawdzić, czy aby nie kulturysta ;)

    No to na pewno kupi sobie 50ccm... Po silowni kupuje sie R1 albo Audi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 5. Data: 2015-08-01 10:35:07
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2015-07-28 o 19:57, Kuczu pisze:

    > No to na pewno kupi sobie 50ccm... Po silowni kupuje sie R1 albo Audi.

    To już nie BMW?

    --
    ARQ
    enduro

  • 6. Data: 2015-08-06 07:27:40
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2015-07-27 o 21:58, Kuczu pisze:

    > Najpierw niech kuzyn zacznie mniej zrec

    Lub niech zapuści brodę i gdy jego "śmietnik" całkowicie zakryje mu
    męską część ciała, to kupi sobie Harleya i jakiś poniemiecki nocnik na
    głowę. Wtedy pełen lans na dzielni :D

  • 7. Data: 2015-08-06 07:30:25
    Od: ernst <e...@o...eu>

> [...]
    > motorem o pojemności 50 ccm. Według mnie nie liczy się to ile ktoś waży
    > a to czy lubi jeździć ale lidze na wasze zdanie.

    100kg na 50 ccm, to... bez względu na to czy lubi jeździć czy nie, to
    "lubienie" nie wiele mu pomoże. Ta maszynka ledwo go uciągnie.

  • 8. Data: 2015-08-06 10:52:39
    Od: mmaurycy <m...@g...com>

> [...]
    > motorem o pojemności 50 ccm. Według mnie nie liczy się to ile ktoś waży
    > a to czy lubi jeździć ale lidze na wasze zdanie.

    Sugeruję raczej rower schudnie będzie zdrowszy a prędkość przy tym
    stosunku mocy do masy będzie taka sama.

  • 9. Data: 2015-08-06 13:58:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-08-06 o 07:30, ernst pisze:

    > 100kg na 50 ccm, to... bez względu na to czy lubi jeździć czy nie, to
    > "lubienie" nie wiele mu pomoże. Ta maszynka ledwo go uciągnie.

    Mój skut jakoś daje radę ... ;)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 10. Data: 2015-08-10 12:22:31
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 6 Aug 2015 07:30:25 +0200 ernst <e...@o...eu> napisał:

    >100kg na 50 ccm, to... bez względu na to czy lubi jeździć czy nie, to
    >"lubienie" nie wiele mu pomoże. Ta maszynka ledwo go uciągnie.

    Chartem jeździło mi się całkiem fajnie, a też tyle ważę.