  • 1. Data: 2013-07-21 22:22:07
    Temat: [waw] znaleziono kluczyki do Suzuki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    W dniu 21 lipca znalazłem na Woli kluczyki do Suzuki - być moze skutera.

    kontakt do mnie tu
    http://arbiter.pl/zdjecie/9933

    Jeśli macie konta na forach suzuki, proszę napiszcie informację podając ww
    linka

  • 2. Data: 2013-07-22 13:47:10
    Temat: Re: [waw] znaleziono kluczyki do Suzuki
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-07-21 22:22, Arbiter pisze:
    > W dniu 21 lipca znalaz?em na Woli kluczyki do Suzuki - by? moze skutera.

    Leżały na bankomacie ?

    pozdr
    newrom

  • 3. Data: 2013-07-23 12:22:32
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > Jeśli macie konta na forach suzuki, proszę napiszcie informację podając
    > ww linka

    Poszło na gsxf.pl i hayka.pl.

    Daj znać, jak właściciel się znajdzie, to usunę stamtąd.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2013-07-23 21:39:33
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości