  • 1. Data: 2015-03-27 21:01:12
    Temat: wejście TC w DMA
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    do czego służy i jak działa wejście TC w transmisji DMA?
    czy DMA ma jakiś standard opisany w jakimś PDF?

  • 2. Data: 2015-03-28 01:08:00
    Temat: Re: wejście TC w DMA
    Od: Mario <m...@...pl>

    > do czego służy i jak działa wejście TC w transmisji DMA?
    > czy DMA ma jakiś standard opisany w jakimś PDF?

    Owszem. Pdf jest jednak trzymany w sejfie, w siedzibie Komisji
    Europejskiej w Brukseli.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2015-03-28 11:31:33
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 27 marca 2015 21:01:15 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > do czego służy i jak działa wejście TC w transmisji DMA?
    > czy DMA ma jakiś standard opisany w jakimś PDF?

    Platrormowy głupku! Chyba jest tam jakiś PDF, ale nie dasz se z tym rady. Jest po
    angielsku.

  • 4. Data: 2015-03-28 19:18:09
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no kur... nie mam czasu,
    ale trzymam za słowo, że do mojej listy się dopiszecie...
    powskie kozaki...

  • 5. Data: 2015-03-29 03:12:43
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 27.03.2015 o 21:01, platformowe głupki pisze:
    > do czego służy i jak działa wejście TC w transmisji DMA?
    > czy DMA ma jakiś standard opisany w jakimś PDF?

    Wejście? :D Domniemuję, że zatrzymałeś się rozwojowo na 80xx Intela. A
    tam w przypadku DMA, Terminal Count jest jak najbardziej wyjściem.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 6. Data: 2015-03-29 17:36:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak dokładnie, świadomie zrezygnowałem z wersji tuska i gronkiewicz waltz...

    TC to nie jest wyjście tylko wejście w scalaku który generuje dane DMA,
    więc nie pierdol...

  • 7. Data: 2015-03-29 18:18:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    poprawka, scalak z którym mam wymieniać dane po DMA ma DMA req, DMA ack,
    DMA TC... to jest scalak końcowy, DMA próbuję obsługiwać prockiem...

  • 8. Data: 2015-03-29 18:34:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przepraszam zjeb...

    scalak wysyła przez DMA dane, ja odbieram prockiem
    scalak ma wejście TC
    niby jak mam generować w procku ten sygnał TC?
    myślałem, że TC to generuje scalak po wysłaniu do procka ostatniego bajtu
    ale to TC jest wejściem, a nie wyjściem
    z kolei przy zapisie do scalaka rozumiem, że po ostatnim wpisanym bajcie
    aktywuję TC?

  • 9. Data: 2015-03-30 14:18:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości
    >poprawka, scalak z którym mam wymieniać dane po DMA ma DMA req, DMA
    >ack, DMA TC... to jest scalak końcowy, DMA próbuję obsługiwać
    >prockiem...

    Ale wiesz ze DMA to jest wymiana danych bez uzycia procka ? (*)

    J.

    * - nie dotyczy Z80