  • 1. Data: 2018-09-13 01:28:24
    Temat: wielki test
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    polskich operejtorów :)

    Jako drugi sim mam polską kartę bo nie umiem się dodzwonić
    pod niektóre numery np taxi.

    najlepszy zasięg oryndż.
    najwięcej spamu oryndż.

    dobry zasięg plus
    spamerka średnia

    słaby zasięg play
    spamu mało, prawie wcale

    Te chamy z oryndża spamują nawet jak brak środków i już zablokowane
    połączenia. Jakieś bolki sypką porzeczkę mi proponują ha ha ha.
    No wiecie co państwo.

    Tymczasem wyłączyłem sim #2

    --
    Piotrek

    Mind the gap.

  • 2. Data: 2018-09-13 09:03:43
    Temat: Re: wielki test
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.09.2018 01:28, PiteR pisze:

    > polskich operejtorów :)

    Taki test, jaka polszczyzna.

  • 3. Data: 2018-09-13 13:24:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    collie pisze tak:

    > Taki test, jaka polszczyzna.

    Dostałem wczoraj sugestię (sms plus email) żeby obniżyć pakiet
    odnawialny bo już tyle nie korzystam z transferu danych. U naszych
    złodziejaszków to chyba nie do pomyślenia?

    Jeśli np 5zł przepadnie 1000 osobom to mają nieco kasy za friko.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2018-09-13 22:14:23
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 13 Sep 2018 00:28:24 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >najlepszy zasięg oryndż.
    >najwięcej spamu oryndż.

    Ja tam żadnego spamu nie dostaję. Chyba że masz jakiego prepaida z
    odzysku, to całkiem możliwe, ale niewiele ma to wspólnego z
    operatorem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2018-09-14 00:40:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-09-18 o 22:14, j...@i...pl pisze:

    > Ja tam żadnego spamu nie dostaję. Chyba że masz jakiego prepaida z
    > odzysku, to całkiem możliwe, ale niewiele ma to wspólnego z
    > operatorem.

    Ja w PLUS-ie nie poaiętam już, kiedy dostałem jakiś SPAM. Chyba ze
    trzy-cztery lata temu, jak przypadkowo przy jakiejś operacji
    przedłużania umowy czy zmiany nie odznaczyłem zgód na wysyłanie. Ale
    wystarczyło to zmienić.

    Za to na naziemny telefon co chwile jakieś automaty dzwonią i d....ę
    zawracają.

  • 6. Data: 2018-09-22 20:36:28
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Za to na naziemny telefon

    A tamte masz jakieś latające poza ziemią? :-)

  • 7. Data: 2018-09-22 21:06:20
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 13.09.2018 o 22:14, j...@i...pl pisze:

    > Ja tam żadnego spamu nie dostaję. Chyba że masz jakiego prepaida z
    > odzysku, to całkiem możliwe, ale niewiele ma to wspólnego z
    > operatorem
    Ja też słyszałem, o problemie ze spamem w Orange, chociaż osobiście tego
    nie doświadczyłem, gdy kilka lat temu korzystałem z prepaida pracującego
    w tej sieci.
    W T-Mobile i w Play (oba prepaid) też nie miałem z tym problemu.
    Jedynie po rejestracji na Aliexpress i paru zamówieniach zauważyłem ze
    2-3 głuche (wcześniej było zero), chociaż mógł być to zbieg okoliczności.
    Jednym z nich był na pewno automat, bo mam drugi numer w Playu z tym
    samym początkiem 576 ... ... i na nim głuchy z tego samego numeru pojawił
    się około 1,5 dnia później.

    Swoją drogą kpiną z klienta jest dla mnie dopłata do rachunku
    abonamentowego za brak udzielenia zgody marketingowej.
    W prepaidzie mam to za darmo, a w abonamencie - płać piątaka.

  • 8. Data: 2018-09-23 17:40:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Sep 2018 21:06:20 +0200, mrvtktjv napisał(a):
    > Swoją drogą kpiną z klienta jest dla mnie dopłata do rachunku
    > abonamentowego za brak udzielenia zgody marketingowej.
    > W prepaidzie mam to za darmo, a w abonamencie - płać piątaka.

    Ale to nie jest doplata, tylko rabat :-)

    J.