  • 1. Data: 2018-09-13 01:28:24
    Temat: wielki test
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    polskich operejtorów :)

    Jako drugi sim mam polską kartę bo nie umiem się dodzwonić
    pod niektóre numery np taxi.

    najlepszy zasięg oryndż.
    najwięcej spamu oryndż.

    dobry zasięg plus
    spamerka średnia

    słaby zasięg play
    spamu mało, prawie wcale

    Te chamy z oryndża spamują nawet jak brak środków i już zablokowane
    połączenia. Jakieś bolki sypką porzeczkę mi proponują ha ha ha.
    No wiecie co państwo.

    Tymczasem wyłączyłem sim #2

    --
    Piotrek

    Mind the gap.

  • 2. Data: 2018-09-13 09:03:43
    Temat: Re: wielki test
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.09.2018 01:28, PiteR pisze:

    > polskich operejtorów :)

    Taki test, jaka polszczyzna.

  • 3. Data: 2018-09-13 13:24:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    collie pisze tak:

    > Taki test, jaka polszczyzna.

    Dostałem wczoraj sugestię (sms plus email) żeby obniżyć pakiet
    odnawialny bo już tyle nie korzystam z transferu danych. U naszych
    złodziejaszków to chyba nie do pomyślenia?

    Jeśli np 5zł przepadnie 1000 osobom to mają nieco kasy za friko.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2018-09-13 22:14:23
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 13 Sep 2018 00:28:24 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >najlepszy zasięg oryndż.
    >najwięcej spamu oryndż.

    Ja tam żadnego spamu nie dostaję. Chyba że masz jakiego prepaida z
    odzysku, to całkiem możliwe, ale niewiele ma to wspólnego z
    operatorem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2018-09-14 00:40:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-09-18 o 22:14, j...@i...pl pisze:

    > Ja tam żadnego spamu nie dostaję. Chyba że masz jakiego prepaida z
    > odzysku, to całkiem możliwe, ale niewiele ma to wspólnego z
    > operatorem.

    Ja w PLUS-ie nie poaiętam już, kiedy dostałem jakiś SPAM. Chyba ze
    trzy-cztery lata temu, jak przypadkowo przy jakiejś operacji
    przedłużania umowy czy zmiany nie odznaczyłem zgód na wysyłanie. Ale
    wystarczyło to zmienić.

    Za to na naziemny telefon co chwile jakieś automaty dzwonią i d....ę
    zawracają.

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: