  • 1. Data: 2016-03-14 13:33:04
    Temat: wiersz poleceń
    Od: zoozaa <s...@...mail.net>

    jako laik w temacie programowania utknałęm i kompletnie nie wiem co dalej

    rzecz dzieje się w total commanderze,
    do nowej ikonki jest podpięty poniższy skrypt:

    set adres=http://ftp.jakisadres.pl

    copy /-y *.pdf q:\_katalogWWW\dld\

    dir /b > c:\test.txt

    FOR /F "tokens=1" %%i in (c:\test.txt) do (
    "C:\Program Files (x86)\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe" -compose
    "to='WPISZ@DRESEMAIL',subject='obraz do %%i',body=%adres%%%i
    "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" %adres%%%i
    )
    del c:\test.txt

    zadaniem skryptu jest skopiowanie pliku z danego folderu na folderu ftp
    oraz utworzenie nowej wiadomości thunderbirda z linkiem do pliku.

    i wszystko działa jak należy, jednak czasem się zdarza że w folderze
    zamiast jednego pliku jest ich N, i wtedy zamiast jednej wiadomości
    tworzy się N wiadomości.

    Pytanie brzmi jak zrobić żeby wszystkie linki generowały się w jednej
    wiadomości?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-03-15 18:35:08
    Temat: Re: wiersz poleceń
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 marca 2016 13:33:09 UTC+1 użytkownik zoozaa napisał:
> [...]
    > tworzy się N wiadomości.
    >
    > Pytanie brzmi jak zrobić żeby wszystkie linki generowały się w jednej

    masz tu jak sadze (bo nie chce mi sie wnikac i analizowac, nie jest to trudne ale
    czlowiek zmeczony) kod ktory otwiera/tworzy ta wiadomosc , orac kod ktory ja wypelnia
    tymi linkami
    musisz wyniesc ta czesk ktora ja tworzy przed petle FOR a w petli zostawic tylko
    wypelnianie tresli lista tych obrazkow

    ew tu moze byc odwrotnie najpierw w petli
    zbudujesz jakas zmienan tekstową z ta lista a pozniej po prostu juz poza petla
    wysylasz to thunderbirdem - nie kojarze tak z pamieci skladni likow bat tak ze
    dokladnie nie powiem

    co robi ta linijka z chrome?

  • 3. Data: 2016-03-15 18:47:54
    Od: fir <p...@g...com>

> [...]
    > tworzy się N wiadomości.
    >
    > Pytanie brzmi jak zrobić żeby wszystkie linki generowały się w jednej

    moge ci jeszcze powiedziec ze to powinno wygladac JAKOS tak

    set adres=http://ftp.jakisadres.pl

    copy /-y *.pdf q:\_katalogWWW\dld\

    dir /b > c:\test.txt

    FOR /F "tokens=1" %%i in (c:\test.txt) do
    (
    %%lista_plikow += %%i + ' '
    )
    "C:\Program Files (x86)\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe" -compose
    "to='WPISZ@DRESEMAIL',subject='obraz do %%lista_plikow',body=%adres%%%lista_plikow
    "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" %adres%%%i

    del c:\test.txt

    cos w tym stylu nie wiem jak sie buduje taki ciag %%lista_plikow w bacie , i nie wiem
    tez co ma dokladnie byc w body i subject ale
    cos w tym stylu
    1) musisz znalezc jak sie buduje taki ciag tekstowy w bacie i utworzyc go poprawnie
    2) poprawic co dokladnie ma byc w subject i body
    (bewnie subject mozna wywalic i wstawic cos w stylu 'wiadomosc' a w body byc moze ma
    myc cala lista od nowego wiersza wtedy ciag %%lista_plikow

    mozna zorbic jak
    //for
    %%lista_plikow += '\n ' + %%adres%%i

  • 4. Data: 2016-03-16 08:37:55
    Od: zoozaa <s...@...mail.net>

    > co robi ta linijka z chrome?

    weryfikuje czy plik się będzie ściągał, z podanego adresu.
    czasem w nazwie pliku pojawia się spacja którą trzeba zlikwidować bo
    skrypt jej nie ogarnia ;)

  • 5. Data: 2016-03-16 08:40:41
    Od: zoozaa <s...@...mail.net>

> [...]
    > (bewnie subject mozna wywalic i wstawic cos w stylu 'wiadomosc' a w body byc moze
    ma myc cala lista od nowego wiersza wtedy ciag %%lista_plikow

    dzięki za podpowiedź
    będe próbował

    pozdr.