eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 1. Data: 2014-04-08 22:57:25
    Temat: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    3440.html

    jeden z komentarzy pod artykułem

  • 2. Data: 2014-04-08 23:09:27
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 8 kwietnia 2014 22:57:25 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:
    3440.html

    > jeden z komentarzy pod artykułem
    >
    > "wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z
    >
    > dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "

    Na dodatek grożą mu 3 lata. Trochę mało jak za jazdę po pijaku i strzelanie.

  • 3. Data: 2014-04-09 00:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik hisjusz h...@w...pl ...

    > "wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z
    > dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "

    A wiezienia sa rzeczywiscie pełne pijanych rowerzystów?

  • 4. Data: 2014-04-09 00:14:59
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    wiadomości news:XnsA309EC6FA16Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik hisjusz h...@w...pl ...

    > A wiezienia sa rzeczywiscie pełne pijanych rowerzystów?

    chyba ich juz wypuscicli, przepisy sie zmienily

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2014-04-09 00:31:20
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-04-09 00:00, Budzik pisze:

    > A wiezienia sa rzeczywiscie pełne pijanych rowerzystów?

    Były do 9.11.2013:

    http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstw
    o/1561169,1,pijani-rowerzysci-nie-sa-juz-przestepcam
    i.read

    "Art. 178a par. 2 Kodeksu karnego to był automat, który - według danych
    Centralnego Zarządu Służby Więziennej - wpychał co roku do więzień
    prawie 50 tys. osób. Średni wyrok to pół roku. Jeden miesiąc w więzieniu
    to koszt 2,5 tys. zł. Część skazanych odbywała karę w systemie dozoru
    elektronicznego, czyli w obrączkach elektronicznych (SDE). To najtańsza
    forma odbywania kary. A i tak, według danych MS, tylko w październiku
    2013 r. pijani rowerzyści osadzeni w SDE kosztowali budżet 500 tys. zł."

    T.

  • 6. Data: 2014-04-09 01:00:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Na dodatek grożą mu 3 lata. Trochę mało jak za jazdę po pijaku i strzelanie.

    Z jego koneksjami, to się dziwię, że go jeszcze w ogóle nie przeprosili.
    I ci niedoszli postrzeleni i policja z prokuraturą.
    Czytaj i płacz:
    ujeb.se/G2XG
    http://niezalezna.pl/53908-ujawniamy-byly-wiceminist
    er-zbigniew-r-koordynator-sieci-nadzorowanej-przez-t
    uska

    http://www.ppbw.pl/kontakt.php

    Ciekawe czy po takiej akcji zabierają pozwolenie na broń?
    Normalnemu ziomkowi, to by pewnie zabrali, a tu?

  • 7. Data: 2014-04-09 03:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tck t...@t...Wytnij.net.pl ...

    > chyba ich juz wypuscicli, przepisy sie zmienily

    Tez mi się wydawało, że ten absurd juz wyprostowano.

  • 8. Data: 2014-04-09 09:28:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, April 9, 2014, 12:31:20 AM, you wrote:

> [...]
    > forma odbywania kary. A i tak, według danych MS, tylko w październiku
    > 2013 r. pijani rowerzyści osadzeni w SDE kosztowali budżet 500 tys. zł."

    Nie było żadnego automatu. To więzień trafiali zatwardziali
    recydywiści, którzy pomimo wyroków nadal jeździli po pijanemu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-04-09 09:38:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-09, o godz. 00:31:20
    Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > "Art. 178a par. 2 Kodeksu karnego to był automat, który - według
    > danych Centralnego Zarządu Służby Więziennej - wpychał co roku do

    Ta... Bo to ten bezwzględny Kodeks Karny lał im do gardła wódkę a potem
    na siłę wpychał ich na siodełko roweru. I mimo ich oporu oraz chęci
    pomocy ze strony sądu, prokuratury i policji nic nie dało zrobić bo to
    przecież wyłącznie Kodeks Karny winny jest tego że ktoś po pijaku
    jedzie...

    Zdrówko

  • 10. Data: 2014-04-09 11:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz b...@j...org.pl ...

> [...]
    > pomocy ze strony sądu, prokuratury i policji nic nie dało zrobić bo to
    > przecież wyłącznie Kodeks Karny winny jest tego że ktoś po pijaku

    Uwielbiam taką demagogię...