  • 1. Data: 2007-01-16 21:13:29
    Temat: windows XP - problem z moimi dok.
    Od: "Thorin" <t...@g...com>

    Witam...Sorki jeśli zaśmieciłem wasz dział to usuncie to...o ile
    nikt nie pomoże...

    Mam taki problem, w zasadzie nie ja, a kolezanka...na jej kompie nie
    można wejsc do moich dok. to znaczy, nie można tego zrobić z
    pulpitu, ani z paska start, dodanie z własciwosci
    ekranu---puplit---dostosuj pulpit tez nie dziala...działa natomiast
    jak wchodzi się przez c:/---documents and setings/usr/moje dok jak
    zrobi sie skrot z tego miejsca i zapoda go na pulpit to działa...ale
    chodzi mi bardziej o rozwiazanie problemu niż o jego obejscie...jesli
    ktoś jest w stanie pomoc bede wdzieczny :)

    Z góry dziekuję za pomoc

    Pozdrawiam
    Jakub "Thorin" Gromek

  • 2. Data: 2007-01-16 22:07:55
    Temat: Re: windows XP - problem z moimi dok.
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    OMG...

    Wlochaty

    PS NTG

  • 3. Data: 2007-01-16 22:12:31
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Thorin wrote:
> [...]
    > chodzi mi bardziej o rozwiazanie problemu niż o jego obejscie...jesli
    > ktoś jest w stanie pomoc bede wdzieczny :)

    Parę lat temu głosowałem za rezygnacją z historycznej nazwy polip. No to
    teraz macie. Ludziom polip kojarzy sie z pulpitem ;)

    BTW. Poszukaj sobie grupy z windowsami w nazwie.

    pozdrawiam

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/