    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: wjazd, podjazd, szyny, trapy...
    Date: Sat, 09 Jun 2012 23:00:11 +0200

    witam
    Otrzymałem możliwość przejazdu przez czyjś teren, do swojej bramy
    wjazdowej. 197cm więc wąsko jest. nie wolno mi nic postawić na tym
    terenie. pozostaje więc wykonanie, zainstalowanie jakiegoś ruchomego
    systemu szyn wjazdowych. ruchomego, ale takiego żeby kobieta sobie z tym
    poradziła sama.
    Tak więc szukam najtańszego możliwego rozwiązania wjazdu - tak jak się
    wjeżdża na pakę pomocy drogowej. 50cm w górę na 2 metrach(może 3m). maks
    waga pojazdu - 1100kg.
    Czy macie jakieś pomysły? Myślałem o takich podestach stalowych które
    montuje się na dachach aby kominiarze mogli po nich stąpać. podobne
    "coś" widziałem na nowoczesnych rusztowaniach u murarzy. Dechy.... były
    by tansze, ale 50cm-na 2 metrach się slizga na dechach.

    ToMasz