  • 1. Data: 2010-08-23 15:44:36
    Temat: włącznik kierunkowskazu peugeot 206 - naprawialny?
    Od: me-how <t...@k...pl>

    Witam, w 206 lata włącznik od kierunków, jakby stracił wyraźne pozycję
    prawa - zero - lewa. Kiedyś widziałem manual jak naprawić podobną awarię
    w 307, czy tam jest tak samo?

    pozdr
    M.

  • 2. Data: 2010-08-23 16:57:49
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    to stary problem.
    Wada fabryczna. Na ogół psuje się w okresie gwarancyjnym i muszą to wymienić
    na gwarancji. Jeśli nie masz gw. to masz pecha ( nie 5,5 :-) .
    Wyłącznik kosztuje około 700 PLN :-(((

    Ciekawe czy ktoś ma pomysł na naprawę. Lipa to straszna z Peugeot-em.

    Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-0, 2010-08-23
    Przetestowano na: 2010-08-23 16:57:49

  • 3. Data: 2010-08-23 17:18:09
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Podejrzewam ze to samo jest w 206, bo i w 406 mam ten sam problem :) Z
    tym ze u mnie jeszcze jako tako kontaktuje, za to sam opada na wybojach
    i nie wraca do pozycji 0.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2010-08-23 17:27:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 16:57:49 +0200, Dawidus napisał(a):

    > Wyłącznik kosztuje około 700 PLN :-(((
    >
    > Ciekawe czy ktoś ma pomysł na naprawę. Lipa to straszna z Peugeot-em.

    ty tak masz od urodzenia, czy dopiero później ci się tak porobiło?

    http://allegro.pl/item1163681348_peugeot_206_przelac
    znik_kierunkowskazow.html

    Nowy kosztuje ~150 zł

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-08-23 17:36:35
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > ty tak masz od urodzenia, czy dopiero później ci się tak porobiło?
    >
    > http://allegro.pl/item1163681348_peugeot_206_przelac
    znik_kierunkowskazow.html

    > Nowy kosztuje ~150 zł

    A zdajesz sobie sprawe, ze sa rozne przelaczniki w zaleznosci od
    generacji? W nowszych wersjach przelacznik jest zespolony i nowy
    kosztuje wlasnie 600-700 zl.

  • 6. Data: 2010-08-23 17:58:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 17:36:35 +0200, Konrad L napisał(a):

    > A zdajesz sobie sprawe, ze sa rozne przelaczniki w zaleznosci od
    > generacji? W nowszych wersjach przelacznik jest zespolony i nowy
    > kosztuje wlasnie 600-700 zl.

    w zasadzie wszystkie przełączniki PSA są zamienne, zwłaszcza od podobnych
    modeli. Najgorszym możliwym problemem może być konieczność przestawienia
    pinów jak jak się różnią funkcje - np. auto nie ma przeciwmgielnych a
    dźwigienka ma sterowanie.
    Oczywiscie w odwrotnym przypadku nie będzie sterowanie przecimgielnych -
    należy zamówić odpowiednią dźwigienkę.

    tu masz swoje 600-700 zł fachowcu:
    http://allegro.pl/item1187788911_przelacznik_kierunk
    owskazow_citroen_berlingo.html
    http://allegro.pl/item1200618369_przelacznik_swiatel
    _berlingo_partner_206_org.html
    używki chodzą po 30-60 zł

    bywają drogie do modeli po 2006 roku, ale na to też jest sposób, na ebayu
    kosztują w granicach 120-130 euro. I zawsze można poszukać używki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-08-23 18:08:34
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    > ty tak masz od urodzenia, czy dopiero później ci się tak porobiło?
    >
    > http://allegro.pl/item1163681348_peugeot_206_przelac
    znik_kierunkowskazow.html

    > Nowy kosztuje ~150 zł

    ---------------------------

    Jak widać kolega przywykł do ubliżania ludziom.
    Powyższą cenę podał mi kiedyś serwis ASO.
    Inny serwis ( nie ASO ale specjalizacja Peugeot i Citroen ) podawał taką
    samą cenę.
    Dobrze jest kogoś wyprowadzić z błędu ale brzydko jest ubliżać.
    Przykre, że tak brzydko piszesz do ludzi których nie znasz.

    Mimo to , pozdrawiam, Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-0, 2010-08-23
    Przetestowano na: 2010-08-23 18:08:35

  • 8. Data: 2010-08-23 18:19:19
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    fachowcu...
    Pojmij znaczenie słowa ZESPOLONY.

    http://allegro.pl/item1194673883_przelacznik_zespolo
    ny_peugeot_206_od_98.html

    Pozdr :)

  • 9. Data: 2010-08-23 18:25:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 18:19:19 +0200, Konrad L napisał(a):

    > fachowcu...
    > Pojmij znaczenie słowa ZESPOLONY.
    >
    > http://allegro.pl/item1194673883_przelacznik_zespolo
    ny_peugeot_206_od_98.html

    zieeeew... to jest do aut po roku 2006...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-08-23 18:28:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 18:19:19 +0200, Konrad L napisał(a):

> [...]

    zieeeew..... może od razu pół samochodu wymienić??? Albo z przekładnią
    kierowniczą? dlaczego nie?
    Bo w 206 do roku 2006 da się wymienić sam przełącznik kierunkowskazów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel