  • 1. Data: 2011-01-15 23:15:35
    Temat: wniebowzięte moto
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?tak piątkowo, bo widzę że tradycja zanika

    http://www.joemonster.org/filmy/31916/Sposob_na_moto
    cyklistow

  • 2. Data: 2011-01-17 12:15:49
    Temat: Re: wniebowzięte moto
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-16 00:15, blur pisze:
    > ?tak piątkowo, bo widzę że tradycja zanika
    >
    > http://www.joemonster.org/filmy/31916/Sposob_na_moto
    cyklistow

    Całkiem fajne, szkoda że ustawiane :)
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2011-01-17 13:44:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-01-17 13:15:49 +0100, Magic <m...@w...pl> said:

    cyklistow

    > Całkiem fajne, szkoda że ustawiane :)
    ^^^^^^^^^^
    Ale co, chciałbyś żeby Ci tak Twoje moto odleciało? Da się zrobić... ;-)

    de Fresz

  • 4. Data: 2011-01-17 13:58:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-17 14:44, de Fresz pisze:

    > ^^^^^^^^^^
    > Ale co, chciałbyś żeby Ci tak Twoje moto odleciało? Da się zrobić... ;-)

    Tylko dajcie mi znać wczesniej żebym miał wiatrówkę przy sobie.

  • 5. Data: 2011-01-17 19:35:07
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

    > ^^^^^^^^^^
    > Ale co, chciałbyś żeby Ci tak Twoje moto odleciało? Da się zrobić... ;-)

    Potrzebne byłyby balony o objętości ok 200 m3. Albo jeden o średnicy ponad
    7m.

  • 6. Data: 2011-01-17 21:52:23
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-01-17 14:58, Magic pisze:

    > Tylko dajcie mi znać wczesniej żebym miał wiatrówkę przy sobie.

    Może w Hartowcu w tym roku? Wszyscy będziemy strzelać, spokojna głowa.

    Pozdr
    ..
    DP

  • 7. Data: 2011-01-18 08:22:15
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-17 20:35, Marcin N pisze:

    > Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

    > Potrzebne byłyby balony o objętości ok 200 m3. Albo jeden o średnicy
    > ponad 7m.

    To ja przyjade cegłą, będzie potrzebne więcej. Ciekawe ile wydali na
    hel. Wodoru raczej nie produkowali.

  • 8. Data: 2011-01-18 08:40:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-18 09:22, Magic pisze:

    > To ja przyjade cegłą, będzie potrzebne więcej. Ciekawe ile wydali na
    > hel. Wodoru raczej nie produkowali.

    Tak na szybko wyguglałem(ceny z 2007r)od32do 60zł za m3 czyli jakieś
    6000-1000zł przyjmując że potrzeba 200m3,droga impreza:-/
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-01-18 10:44:54
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    pare latek temu jakis nawiedzony koles ksiądz w ameryce południowej własnie
    za pomocą baloników robił kilkukilometrowe przeloty. potem goscia poniosła
    fantazja i sie podczepił pod za dużą liczbe baloników i go wyniosło w
    cholere w góre zapomniał sobie wziasc cokolwiek do odcinania balonów i
    ostatni sygnał dał z komory ponad 3,5 tysiaca metrów nad ziemią. ciała nie
    odnaleziono.
    ale co fakt to fakt ze jak działał z wyczuciem to po parenascie kilometrów
    sobie przelatywał:)
    zeby nie było całkie EOT to pewnie widział gdzies z góry jakis motor:d
    pozdro

  • 10. Data: 2011-01-18 10:48:00
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    FanTomas napisał(a):
    > ostatni sygnał dał z komory ponad 3,5 tysiaca metrów nad ziemią. ciała nie
    > odnaleziono.

    poszedl do nieba

    --
    Kamil Nowak 'Amil'