  • 1. Data: 2017-10-10 17:31:55
    Temat: wodorowanie - usuwanie nagaru
    Od: olga <o...@g...com>

    co myslicie na temat wororowania? czy da rade usunac nagar z silnika
    beznynowego ?

  • 2. Data: 2017-10-10 22:00:30
    Temat: Re: wodorowanie - usuwanie nagaru
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 10.10.2017 o 17:31, olga pisze:
    > co myslicie na temat wororowania? czy da rade usunac nagar z silnika
    > beznynowego ?

    Nie da.

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2017-10-11 00:22:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem co myslec bo nie wiem co to jest wodorowanie i jak sie je robi. Zgadywac
    jedynie moge ze wpuszcza sie sie wodor do silnika i czeka zeby nagar zniknal. Nie
    slyszalem zeby w temperaturze zblizonej do pokojowej wegiel znikal od kontaktu z
    wodorem. Zaden zwiazek wodoru z weglem jaki by mial sie zrobic nie przychodzi mi do
    glowy. Czy czasami z wodorowaniem w chuja nas nie robisz? Na nagar najlepsza jest
    myjka wysokocisnieniowa i druciana szczotka. Poza tym nagar specjalnie silnikowi nie
    przeszkadza. Robi sie w kazdym a samochody jezdza.

  • 4. Data: 2017-10-11 06:24:26
    Od: olga <o...@g...com>

    http://www.auto-klinika.pl/autonagar

  • 5. Data: 2017-10-11 09:31:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-11 o 06:24, olga pisze:

    > http://www.auto-klinika.pl/autonagar

    Można też opony pompować gazem neutralnym zamiast powietrzem.

    A i tak nie przebijecie branży audio z demagnetyzerami płyt (do
    winyli też), wygzewaczami kabli czy audiofilskimi kablami zasilającymi
    po trzy tysiące złotych od sztuki.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-10-11 09:55:52
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Można też opony pompować gazem neutralnym zamiast powietrzem.

    Wyprzedziłeś mnie ))

    > A i tak nie przebijecie branży audio z demagnetyzerami płyt (do
    > winyli też), wygzewaczami kabli czy audiofilskimi kablami zasilającymi
    > po trzy tysiące złotych  od sztuki.

    Tandeta.
    http://sklep.fusic.pl/harmonix-x-dc-million-maestro-
    1-5m-autoryzowany-dealer.html
    http://tinyurl.com/qx66fqa

    Piotr

  • 7. Data: 2017-10-11 12:03:31
    Od: olga <o...@g...com>

    czyli dac sobie spokoj ?

  • 8. Data: 2017-10-11 19:24:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-10 o 22:00, Kaczin pisze:

    > Nie da.

    Jak nie, jak tak...
    wystarczy dodać do wodoru potem odpowiednią dawkę tlenu i.. iskrę
    nagar zniknie

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2017-10-11 21:57:36
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-11 o 19:24, Irokez pisze:

    > Jak nie, jak tak...
    > wystarczy dodać do wodoru potem odpowiednią dawkę tlenu i.. iskrę
    > nagar zniknie

    Razem z warsztatem? :-)
    T.

  • 10. Data: 2017-10-11 22:44:14
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > co myslicie na temat wororowania? czy da rade usunac nagar z silnika
    > beznynowego ?

    Jak już rozebrałeś silnik to możesz mechanicznie (ręcznie) wyczyścić go
    z nagaru. A jeżeli nie rozebrałeś, to skąd wiesz że i ile ma nagaru?

    Weź częściej zmieniaj olej po prostu, a nie cudujesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz