  • 1. Data: 2017-12-13 18:50:13
    Temat: wojskowa komenda uzupełnień
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ chłopcy ekspandują...
    wku siłą obronną wspólnoty...

    jest też i interpretacja
    coś ci się psychiku uroiło... znowu...

    (taki żart wprowadzający)

    ponieważ nie chcą mnie ani jako programista ani jako elektronik do tego
    nie chcą mnie w projektach siedlcem warszawa i europa/świat...

    nie będę się na siłę wpierdalał...

    piszę bo mam pytanie, chciałbym rozwinąć się w ścieżce totalnej
    inwigilacji... czy Ktoś może przerabiał temat i podsunie "ścieżkę
    zdrowia" ups "rozwoju"?

  • 2. Data: 2017-12-13 18:55:55
    Temat: Re: wojskowa komenda uzupełnień
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a już sobie przypomniałem, wielka integracja ludzi i maszyn...

    w UPS nie dałem rady dogadać się z maszyną...

    tak ogólnie to chciałem tak dla ciekawości wypytać o to AI?

  • 3. Data: 2017-12-15 11:58:30
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie no pytam, bo są już pierwsze wnioski...

    ci co się uczyli (angażowali) zagadnień humanistycznych to teraz liderzy,
    reszta to jakieś bezmózgi... się okazało, że najbardziej skrywaną
    tajemnicą liderów była walka o rozwój humanistyczny!

  • 4. Data: 2017-12-15 13:20:57
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no dobra, widzę, że nie mogę wiele wymagać...

    na ile to jest sztuczna inteligencja, a na ile cfelenie?

  • 5. Data: 2017-12-15 21:41:17
    Od: s...@g...com

    Nie martw się ponoć 25% ludzi w Polsce ma problemy psychiczne (w innych krajach jest
    to ok. 6%)...

    Taka moja rada: Spróbuj sobie zdefiniować co _OBIEKTYWNIE_ jest normalne i się tego
    trzymaj. Może zacznij od swoich wypowiedzi w tym wątku. Są one bez sensu... Więc nie
    normalne. I nie szanujące innych dyskutantów... Więc są podwójnie nie normalne. Są
    pisane bez poszanowania zasad interpunkcji... Więc są potrójnie nie normalne.

    Ja do Ciebie nic nie mam, ale twój obecny kierunek to patologia i to wyłazi w każdej
    wypowiedzi... Na prawdę jeśli nie weźmiesz się poważnie za siebie to rozpierdolisz
    sobie umysł i jedyne co z Ciebie będzie można zrobić (po śmierci) to wcielenie w
    jakieś popierdolone zwierzę.

    Jak nie wiesz co jest normalne, to może poczytaj o Totalizmie. Tam się dowiesz co
    jest moralne i przez to normalne. Może to być dla Ciebie klucz do odzyskania
    równowagi i sensu w życiu. http://totalizm.org/ i szerzej:
    http://totalizm.org/tekst_8_2.htm

    A to że nie chcą Cię ani jako informatyka, ani jako elektronika, to wiedz że nie
    jesteś jedyny, bo ja mam tak samo... Ale się nie poddaję, bo można robić biznes z
    Google (App Store), YouTube i AdWords... nawet bez zakładania firmy. A po za tym jak
    się czujesz na siłach, to możesz otworzyć punkt naprawczy komputerów (tyle, że tu
    trzeba być prawdziwym elektronikiem).

  • 6. Data: 2017-12-16 08:47:23
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no... jest kurwa informacja z TZAiR: "warczak się z ciebie leje!"

    wypowiesz się?

  • 7. Data: 2017-12-16 11:03:42
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 15 Dec 2017 12:41:17 -0800 (PST), s...@g...com wrote:

    > Nie martw się ponoć 25% ludzi w Polsce ma problemy psychiczne

    i po cholerę karmisz? tak ślicznie zdychał...

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2017-12-16 11:35:58
    Od: s...@g...com

    > wypowiesz się?

    Po co?!? I tak nie bierzesz pod uwagę tego co się do Ciebie pisze...

  • 9. Data: 2017-12-16 12:45:28
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 11:58:38 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
> [...]
    > reszta to jakieś bezmózgi... się okazało, że najbardziej skrywaną
    > tajemnicą liderów była walka o rozwój humanistyczny!

    dla mnie pytanie te sa ciekawe ale zbyt trudne do ogarnięcia - bo odwoluje sie do
    masy rzeczy nienapisanych, dokladnie wiec nie wiadomo co one znaczą

    jesli chodzi o rozwoj humanistyczny i polityke to wcale nie bylo to skrywane,
    za po jawnie deklarowane bylo raczej ze
    władza rozumie ze liczą sie wszelkie kierunki rozwoju uznawane za poprawne, rozwoj
    gospodarczy, humanistyczny, naukowy itd itd

    skad wniosek ze ci od humanistyki to teraz liderzy?

  • 10. Data: 2017-12-19 18:19:04
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > dla mnie pytanie te sa ciekawe ale zbyt trudne do ogarnięcia - bo odwoluje sie do
    masy rzeczy nienapisanych, dokladnie wiec nie wiadomo co one znaczą

    widzisz Profesorze! zawsze byłeś Geniuszem!

    i trafiłeś dokładnie w to o co chodzi - (moja nazwa) "wpierdolenia są
    tak pojebane, że nie sposób zrozumieć o co chodzi!" i "stąd się bierze
    kurwica!"

    (przyjdzie jeszcze czas na dyskusje)