  • 1. Data: 2010-04-08 10:59:04
    Temat: wosk koloryzujący
    Od: jureko <j...@g...com>

    witam,
    czy stosowanie wosków z kolorem daje jakiś odczuwalny efekt? chciałem
    nieco uładnić wypłowiałego blaszaka i się zastanawiam czy z bladej
    czerwieni (prawie róż) uzyskam 'krwistą głębię'...;), tak na serio -
    jest szansa że choć trochę poprawię wyblaknięty lakier? Nie chodzi o
    jakieś maskowanie rys tylko o poprawę koloru. Możecie polecić jakiś
    sprawdzony specyfik?
    --
    jureko

  • 2. Data: 2010-04-08 11:02:33
    Temat: Re: wosk koloryzujący
    Od: krz <a...@g...pl>

    jureko wrote:
> [...]
    > jest szansa że choć trochę poprawię wyblaknięty lakier? Nie chodzi o
    > jakieś maskowanie rys tylko o poprawę koloru. Możecie polecić jakiś

    Jak dobrze wypolerujesz, to uzyskasz dobry efekt. Ale nie na długo..

  • 3. Data: 2010-04-08 11:08:45
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

> [...]
    >jest szansa że choć trochę poprawię wyblaknięty lakier? Nie chodzi o
    >jakieś maskowanie rys tylko o poprawę koloru. Możecie polecić jakiś

    Polerka... Albo oddać do lakiernika, albo kupić pastę np. Tempo
    i do roboty :D Efekty powalające.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2010-04-08 11:12:08
    Od: jureko <j...@g...com>

    On 8 Kwi, 11:08, "Darek." <n...@g...pl> wrote:

    > Polerka... Albo oddać do lakiernika, albo kupić pastę np. Tempo
    > i do roboty :D Efekty powalające.
    a polerke to mechanicznie? Można to robić zwykłą kątówką czy zedrę
    lakier?
    Do lakiernika nie ma sensu bo nie chce się wypieniężać na ten samochód
    za bardzo...
    --
    jureko

  • 5. Data: 2010-04-08 11:21:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    jureko pisze:
> [...]
    > jest szansa że choć trochę poprawię wyblaknięty lakier? Nie chodzi o
    > jakieś maskowanie rys tylko o poprawę koloru. Możecie polecić jakiś

    Wosk renowacyjny koloryzujący - lekko spoleruje, wypełni szczeliny
    kolorem, efekt będzie w miarę widoczny. Przez jakiś miesiąc, dwa :)

  • 6. Data: 2010-04-08 11:33:55
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-08 10:59, jureko wrote:
> [...]
    > jest szansa że choć trochę poprawię wyblaknięty lakier? Nie chodzi o
    > jakieś maskowanie rys tylko o poprawę koloru. Możecie polecić jakiś

    bardzo Ci polecę pastę polerską Farecla G3 - używana w 90% w
    profesjonalnych warsztatach lakierniczych... Efekt jest kosmiczny, ale
    pół dnia zabawy :)

  • 7. Data: 2010-04-08 12:12:13
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > a polerke to mechanicznie? Można to robić zwykłą kątówką czy zedrę
    > lakier?

    zwykła szlifierka kątowa ma za duże obroty, spalisz lakier,
    polerki mają kilkaset...do trochę ponad 1000obr/min,
    brat

  • 8. Data: 2010-04-08 12:27:53
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Wosk renowacyjny koloryzujący - lekko spoleruje, wypełni szczeliny
    > kolorem, efekt będzie w miarę widoczny. Przez jakiś miesiąc, dwa :)

    Ja robie taki zabieg 2 razy w roku i po 3 próbach już sa małe róźnice przed
    i po polerce. Po prostu lakier stałs ię bardziej odporny i zawsze ładnie
    błyszczy.

  • 9. Data: 2010-04-08 13:04:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marek P. wrote:

    > Ja robie taki zabieg 2 razy w roku i po 3 próbach ju? sa ma?e róOEnice
    > przed i po polerce. Po prostu lakier sta?s ie bardziej odporny i zawsze
    > ?adnie b?yszczy.

    Dla wyrównania ja wykonuje zabieg mycia wodą gdzieś dwa razy w roku. ;)

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-04-08 14:49:09
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    jureko pisze:
> [...]
    > jest szansa że choć trochę poprawię wyblaknięty lakier? Nie chodzi o
    > jakieś maskowanie rys tylko o poprawę koloru. Możecie polecić jakiś

    Pasta tempo, stare bawełniane prześcieradło, jakieś zadaszenie, żeby nie
    słońce nie prażyło i trochę czasu ... i od cholery cierpliwości. Efektem
    będziesz zaskoczony.
    Potem wosk, najlepiej twardy i bez dodatków ściernych (ja polecam
    Sonaxa). Może być koloryzujący - ale z tym uważaj na czarne
    nielakierowane plastiki (listwy, lusterka), bo zostawia paskudnie
    wyglądające ślady. Zresztą biały robi to samo, więc najlepiej okleić
    plastiki na styku z lakierem papierową taśmą samoprzylepną (malarską, bo
    taka schodzi łatwo, nie zostawiając śladów kleju).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl