  • 1. Data: 2011-01-31 07:24:57
    Temat: wpa2 aktualizacja
    Od: Tomasz Płonka <t...@t...pl>

    --------------020108090607020309080900

    dGVsZ2FtXzVHX2FsbAkJOHUzbmZkcHFua2Rmc2dya2pkZmEJd3N6
    eXN0a2llIG5hZGFqbmlr
    aSAodXNsdWdhIHNwZWNqYWxuYSkKdGVsZ2FtX29rcmV6bmFfMTAJ
    a3Ryc3hhNjUzYm9tZ3Y2
    Z3MJYml1cm8KdGVsZ2FtX3p5bmRyYW1hXzEwCWZiYTM4MDFjOTE1
    MjU0ZjgzYmEwCXpieXN6
    ZWsKdGVsZ2FtX25hd3NpZV8xMAlsOHNjYXN3ZXYydjVzYTJhYXo0
    ZAlicmF0IHRhZGthCnRl
    bGdhbV9qYXJlbmlvd2thXzExCWM3YXhkd2UwOWF4ZHNhd2dwajF6
    CXN6cGFrCnRlbGdhbV9q
    YXJlbmlvd2thCThzNWJ4YXhqYWN6NDVsYXhlNWRjICAgIHN6a29s
    YV9qYXJlbmlvd2thCnRl
    bGdhbV90cnpjaW5pY2FfMTQJYmNhczdmdmF4a2FsemRjY2FxMmQJ
    cnVjaW5za2FfNWcgdHJ6
    Y2luaWNhXzE0CnRlbGdhbV9rcmFqb3dpY2VfMTAJMjFzbDBkc2Fh
    dzJlZG5uYTdzZGEJc3pr
    b2xhIGtyYWpvd2ljZQp0ZWxnYW1fa3Jham93aWNlXzExCTIxc2ww
    ZHNhYXcyZWRubmE3c2Rh
    CXN6a29sYSBrcmFqb3dpY2UKdGVsZ2FtX2tyYWpvd2ljZV8xMgky
    MXNsMGRzYWF3MmVkbm5h
    N3NkYQlzemtvbGEga3Jham93aWNlCnRlbGdhbV9qYWJsb25pY2Ff
    MTAJdmJzdDZkZmZwZHcy
    YnphcWRzYTIJamFibG9uaWNhCnRlbGdhbV9vc29ibmljYV8xMAlu
    ejZzY2xwMDdoczY3ZGFx
    MzJlNAlvc29ibmljYSBrb3NjaW9sCnRlbGdhbV9vc29ibmljYV8x
    MQluejZzY2xwMDdoczY3
    ZGFxMzJlNAlvc29ibmljYSBrb3NjaW9sCnRlbGdhbV9vc29ibmlj
    YV8xMgluejZzY2xwMDdo
    czY3ZGFxMzJlNAlvc29ibmljYSBrb3NjaW9sCnRlbGdhbV9vc29i
    bmljYV8xMwlwc2xrZjd1
    M2hzZGZiM2hvaW9kZgliaWVybmFja2kKdGVsZ2FtX2dhZGtpXzEw
    CQlwa3NrOGQzeXM4OWww
    cHNrczkyMwlnYWRraSA1Rwp0ZWxnYW1fbGlwbmljYV8xMAlqYjZz
    YWRmMGFoZ3M1MmhlNnVh
    ZAlsaXBuaWNhCnRlbGdhbV90cnpjaW5pY2FfMTAJZmdiaGpzdWh1
    d2U5ODNoZHR0M2oJdHJ6
    Y2luaWNhIGdvcmN6eWNhCnRlbGdhbV90cnpjaW5pY2FfMTEJZmdi
    aGpzdWh1d2U5ODNoZHR0
    M2oJdHJ6Y2luaWNhIGdvcmN6eWNhCnRlbGdhbV90cnpjaW5pY2Ff
    MTIJZmdiaGpzdWh1d2U5
    ODNoZHR0M2oJdHJ6Y2luaWNhIGdvcmN6eWNhCnRlbGdhbV90cnpj
    aW5pY2FfMTMJNjQ1c2Fn
    ZDY3M2hkdDMyMGxtc3cJZHJhbmthCnRlbGdhbV9icnlseV8xMAkJ
    ZnMyZGY4dWlmZ2owZGtn
    eTJkZmQJcmFjemthCnRlbGdhbV91amF6ZF8xMAkJbGs1c2gxMDlk
    Yng2czVzZjJoc2kJc2Ft
    Ym9yc2thCnRlbGdhbV9rb2xhY3p5Y2VfMTAJa3M1ZG4ycnRkMGRm
    bGRicWRlMjMJcHJ6ZWN6
    a29sZSBrb2xhY3p5Y2UKdGVsZ2FtX2tvbGFjenljZV8xMQlrczVk
    bjJydGQwZGZsZGJxZGUy
    MwlwcnplY3prb2xlIGtvbGFjenljZQp0ZWxnYW1fa29sYWN6eWNl
    XzEyCWtzNWRuMnJ0ZDBk
    ZmxkYnFkZTIzCXByemVjemtvbGUga29sYWN6eWNlCnRlbGdhbV9j
    emVybW5hXzEwCWFhZGQ0
    Z2ZkZGY2dHlnaDIyMjI3CWxpd29jegp0ZWxnYW1fbGl3b2N6XzEx
    CWFhZGQ0Z2ZkZGY2dHln
    aDIyMjI3CWxpd29jegptb3N0X2xpd29jel9icnp5c2thCXZzZmE0
    c2Q2ZGhmOWdoZ2gwc3Nh
    CWxpd29jegp0ZWxnYW1fdWphemRfMTEJCThmNjNoZ3NkOWZoazI3
    OHNoajFvCWZ1cm1hbgp0
    ZWxnYW1fdWphemRfMTIJCThmNjNoZ3NkOWZoazI3OHNoajFvCWZ1
    cm1hbgp0ZWxnYW1fa290
    bGluYV8xMAlsa3NmbWtlODk5ZmczaGpkM2Rmcwlrb3RsaW5hCnRl
    bGdhbV9rb3RsaW5hXzEx
    CWxrc2Zta2U4OTlmZzNoamQzZGZzCWtvdGxpbmEKdGVsZ2FtX2Jy
    em9zdGVrXzEwCWZnODdz
    ZGZ1aGpoaXdpb3VqMndwCWJyem9zdGVrCnRlbGdhbV9icnpvc3Rl
    a18xMQlmZzg3c2RmdWhq
    aGl3aW91ajJ3cAlicnpvc3Rlawp0ZWxnYW1fdHJ6Y2luaWNhXzE1
    CXd5ZjczbXYwazNyZzhk
    MGpoMnZhCWdvcmdvc3oxCnRlbGdhbV9sdWJsaWNhXzEwCWhkZnM3
    NDNqa3MwMmtqZGZnaG5t
    CWx1YmxpY2EKdGVsZ2FtX2x1YmxpY2FfMTEJaGRmczc0M2prczAy
    a2pkZmdobm0JbHVibGlj
    YQp0ZWxnYW1fZnJ5c3p0YWtfMTAJbXNkeWRqeTJkaWt3d2YyaDRk
    ZmoJZnJ5c3p0YWsKdGVs
    Z2FtX3VsYXN6b3dpY2VfMTAJdmNhczcyM2VqN3NrMjBzbHNkZnEJ
    d2l0b3MKdGVsZ2FtX2dv
    cmthX2tsYXN6dG9ybmFfMTAgM2VkbmFkbGNudXlnd3Y1bTh0eHAJ
    Z29ya2Ega2xhc3p0b3Ju
    YQp0ZWxnYW1fYmllemR6aWVkemFfMTAJYXVoeTcyM3VoYnNkZm8z
    eThoYmQJYmllemR6aWVk
    emEKdGVsZ2FtX2JpZXpkemllZHphXzExCWF1aHk3MjN1aGJzZGZv
    M3k4aGJkCWJpZXpkemll
    ZHphCnRlbGdhbV9iaWV6ZHppZWR6YV8xMglhdWh5NzIzdWhic2Rm
    bzN5OGhiZAliaWV6ZHpp
    ZWR6YQp0ZWxnYW1fYmllemR6aWVkemFfMTMJYXVoeTcyM3VoYnNk
    Zm8zeThoYmQJYmllemR6
    aWVkemEKdGVsZ2FtX2t1bm93YV8xMAlubXNkeXdrZGZ1MjkzZnk2
    M2VqaAlzemtvbGEga3Vu
    b3dhCnRlbGdhbV91bGFzem93aWNlXzExCTAyMWprODNqODcwOWc1
    aDJtY2J6CXByZXplcwp0
    ZWxnYW1fb3BhY2llXzEwCXF3cGk4MDI0Y3hhd2VzZHZna2RiCWRv
    bSBsdWRvd3kgb3BhY2ll
    CnRlbGdhbV9oYXJrbG93YV8xMAlua3NpMzk4ZmRta3FwMDkzcmYz
    MgloYXJrbG93YQp0ZWxn
    YW1fcG9tXzEwCQk5ODNqaXdlaHJ3ZWZ3ZmVpb2plMglwb20gcHJ6
    eXNpZWtpCnRlbGdhbV9z
    emtvbGFfb3BhY2llXzEwCTl5OGZna2x2ZGZ1aXJzb3J3YWNrCXN6
    a29sYSBvcGFjaWUKCgpX
    RVAyLjQKCmJiMWQzNDlhY2NhZjU2MmQ2ZTBjMWRmMmVlIGRyYW5r
    YSAtIHRlbGdhbV90cnpj
    aW5pY2FfNSBwb3p5Y2phIDEKMWY0YTVkMGUxMTJjM2Q4YTdmZmY0
    ZDhhNmMgdWxhc3pvd2lj
    ZSBwb3ogMwoxZjRhNWQwZTExMmMzZDhhN2ZmZjRkOGE2YyBrb2xh
    Y3p5Y2UgMiwzLDQgcG96
    eWNqYTEgCjFmNGE1ZDBlMTEyYzNkOGE3ZmZmNGQ4YTZjIHVqYXpk
    IHBveiAxCjFmNGE1ZDBl
    MTEyYzNkOGE3ZmZmNGQ4YTZjIGxpcG5pY2EgcG96IDMKMmM0Zjhh
    MTFmYTM3NWJiYWNmODk3
    ZGM1OGIgamFyZW5p83drYQoyYzRmOGExMWZhMzc1YmJhY2Y4OTdk
    YzU4YiBrcmFqb3dpY2UK
    MmM0ZjhhMTFmYTM3NWJiYWNmODk3ZGM1OGIgZG9tIGx1ZG93eSBv
    cGFjaWUgcG96IDEKMmM0
    ZjhhMTFmYTM3NWJiYWNmODk3ZGM1OGIgd2lkYWN6IHBvenljamEg
    MQoyYzRmOGExMWZhMzc1
    YmJhY2Y4OTdkYzU4YiBicnp5c2thCmFhMWQzNDlhZGRhZjU2MmQ2
    ZTBjMWRmMmZjIGJpZXpk
    emllZHphIHBveiAzCjFjNGE1ZDBlMTEyYzNkOGE3Y2NjNGQ4YTZj
    IGtsb2Rhd2EgdGVsZ2Ft
    X2tsb2Rhd2EKMmExMGMwZWM3YmJhYzExNGRmYWNjMTgxOGUgZ29y
    Y3p5Y2EgdHJ6Y2luaWNh
    IHBveiA0CjFiNGE1ZDBlMTEyYzNkOGE3YmJiNGQ4YTZjIGJyeWx5
    IHBveiA0CjEzMjE3OTg3
    YWYgcG9tIHBvejEKCgpOb3dlIGhhc2xvIGRvIHVyemFkemVuCmNk
    b3c2NjE1MjAKCgpSb3pw
    aXNrYSBibG9r83cgbmEgb3NpZWRsdQpwb3J0IHRydW5rIDE3CnBv
    cnQgMTgtMTkgc3dpYXRs
    b3dvZHkKcG9ydCAyMS0zOCAxMy0xNiB2bGFuIDUgYmxvayAxNTQK
    cG9ydCAyMCB2bGFuIDYg
    YmxvayAxNTIKQmxvawl2bGFuIGlkCQlwb2RzaWVjCjExMgkyCQkx
    OTIuMTY4LjEwMC4qCjEx
    NAkyCQkxOTIuMTY4LjEwMC4qCjExNgkyCQkxOTIuMTY4LjEwMC4q
    CjExOAkxNQkJMTkyLjE2
    OC4xMTEuKgoxMjAJMTQJCTE5Mi4xNjguMTEwLioKMTIyCTEzCQkx
    OTIuMTY4LjEwOS4qCjEy
    NAkxMgkJMTkyLjE2OC4xMDguKgoxMjYJMTEJCTE5Mi4xNjguMTA3
    LioKMTI4CTgJCTE5Mi4x
    NjguMTA0LioKMTMwCTgJCTE5Mi4xNjguMTA0LioKR3Jvc3playA4
    CQkxOTIuMTY4LjEwNC4q
    CjEzMgk3CQkxOTIuMTY4LjEwMy4qCjE1Mgk2CQkxOTIuMTY4LjEw
    Mi4qCjE1NAk1CQkxOTIu
    MTY4LjEwMS4qCm1vbml0b3JpbmcgMQkJMTkyLjE2OC4yNTQuKgoK
    cG9kc2llYyAxOTIuMTY4
    LjI1Mi4qIHZsYW4gaWQgMwpwb2RzaWVjIDE5Mi4xNjguMjUxLiog
    dmxhbiBpZCA0IHBvcnQg
    MTMsMTQKcHBwb2UgdmxhbiBpZCAyMApwb2RzaWVjIDE5Mi4xNjgu
    MTI5LiogdmxhbiBpZCAy
    MSBwb3J0eSAzMy0zNwpwb2RzaWVjIDE5Mi4xNjguMjAuKiB2bGFu
    IGlkIDIyICAgIC0gICBv
    c29ibmljYQpwb2RzaWVjIDE5Mi4xNjguMzAuKiB2bGFuIGlkIDIz
    ICAgIC0gIGdvcmdvc3og
    dHJ6Y2luaWNhCnBvZHNpZWMgMTkyLjE2OC41MC4qIHZsYW4gaWQg
    MjQgICAgLSAga3Jham93
    aWNlCnBvZHNpZWMgMTkyLjE2OC40MC4qIHZsYW4gaWQgMjUgICAg
    LSAgdWxhc3pvd2ljZSwg
    enluZHJhbWEKcG9kc2llYyAxOTIuMTY4LjIxMC4qIHZsYW4gaWQg
    MjYgICAgLSBMaXdvY3og
    CnBvZHNpZWMgMTkyLjE2OC4yMjAuKiB2bGFuIGlkIDI3ICAgIC0g
    S29sYWN6eWNlCmthbWVy
    YSBrb2xhY3p5Y2UgICAgICB2bGFuIGlkIDI4ICAgIC0gS29sYWN6
    eWNlIApQUk9ORVQgMTA5
    LjE5Ny4xNjguMTIxLzI5IHZsYW4gaWQgIDEzMgpETVogODguMjIw
    LjEzMy4gICAgICAgICAg
    IHZsYW4gaWQgIDEzMyBwb3J0IDAvMS0xMApORVRLT01QIDEwOS4x
    OTcuMTcwLjAvMjQgIHZs
    YW4gaWQgIDE3MAoKCgpWT0lQCnNzaCBpcW9wZXJhdG9yQDg4LjIy
    MC4xMzMuMzgKaHR0cDov
    LzEwOS4xOTcuMTY4LjM4OjgwODAvaXEtbWFuYWdlci8KdXNlciBh
    ZG1pbgpoYXNsbyBhZG1p
    bgoKCjAwOjAyOjJEOjhBOjVGOkRFCjAwOjEwOmM2OjFiOmMxOmFi
    Cg==
    --------------020108090607020309080900--

  • 2. Data: 2011-01-31 08:47:26
    Temat: Re: wpa2 aktualizacja
    Od: fazie <d...@g...com>

    On 31 Sty, 08:24, Tomasz Płonka <t...@t...pl> wrote:
    >  wpa2_5G.txt
    > 6KZobaczPobierz

    Nie ma to jak dobre zasady bezpieczeństwa w firmie :D

  • 3. Data: 2011-01-31 11:26:45
    Od: czubatka <c...@p...com>

    On 31 Sty, 08:24, Tomasz Płonka <t...@t...pl> wrote:
    >  wpa2_5G.txt
    > 6KZobaczPobierz

    Nie to okienko? :D

  • 4. Data: 2011-01-31 13:12:06
    Od: Tomasz Płonka <t...@t...pl>

    On 31.01.2011 12:26, czubatka wrote:

    > Nie to okienko? :D
    Nienawidzę poniedziałku

    Czy wiadomiość znikła?

    Tomasz Płonka

  • 5. Data: 2011-01-31 13:13:28
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 31 Jan 2011 14:12:06 +0100, Tomasz Płonka napisał:

    > Nienawidzę poniedziałku
    >
    > Czy wiadomiość znikła?

    Coś raz wpuszczone w Sieć pozostaje tam na wieki

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 6. Data: 2011-01-31 13:27:52
    Od: Tomasz Płonka <t...@t...pl>

    On 31.01.2011 14:13, Verox wrote:

    > Coś raz wpuszczone w Sieć pozostaje tam na wieki

    Proszę szanownych grupowiczów o zachowanie pozyskanych informacji w
    tajemnicy.
    Z góry dziękuję.

    Tomasz Płonka

  • 7. Data: 2011-01-31 13:40:13
    Od: Rafał Woźniak <w...@r...wozniak.name>

    Dnia 2011-01-31, pon o godzinie 14:27 +0100, Tomasz Płonka pisze:

    > Proszę szanownych grupowiczów o zachowanie pozyskanych informacji w
    > tajemnicy.

    nas możesz prosić (z mniejszym lub większym skutkiem), ale na googlową
    wyszukiwarkę nic nie poradzisz.

  • 8. Data: 2011-01-31 13:57:59
    Od: lRem <l...@g...pl>

    On 31 Sty, 14:27, Tomasz Płonka <t...@t...pl> wrote:

    > Proszę szanownych grupowiczów o zachowanie pozyskanych informacji w
    > tajemnicy.
    > Z góry dziękuję.

    Już kursuje po Blipie [1], pewnie niedługo trafi na jakieś dailywtf i
    inne wykopy. Tudzież pozostanie widoczne we wszelkich archiwach.
    Wnioski nasuwają się same...

    [1] - http://blip.pl/s/319571369, było też rano

  • 9. Data: 2011-01-31 13:58:14
    Od: Makdaam <m...@g...com>

    Płonka napisał:

    > Proszę szanownych grupowiczów o zachowanie pozyskanych informacji w
    > tajemnicy.
    > Z góry dziękuję.
    >
    > Tomasz Płonka

    Mam nadzieję, że hasła są już zmienione. Nie ma co liczyć na
    tajemnicę, zbyt wiele osób subskrybuje polip przez różne serwisy.

    Pozdrawiam,
    Leszek Jakubowski

  • 10. Data: 2011-01-31 14:05:35
    Od: Kubofonista <j...@g...com>

    Ja bym sugerował najpierw usunąć w ogóle wątek/post a później prosić o
    dyskrecję, bo to jest nadal publicznie widzialne w internecie