  • 1. Data: 2010-07-31 00:03:08
    Temat: "wrzucanie chipa"
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rzygać się chce. Prawie tak jak za sprawą "kombi w dieslu". Wam też?

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2010-07-31 01:42:55
    Temat: Re: "wrzucanie chipa"
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 30 Jul 2010 22:03:08 GMT, to napisał(a):

    > Rzygać się chce. Prawie tak jak za sprawą "kombi w dieslu". Wam też?

    Otwierasz drzwi i wrzucasz. Od tego Ci się robi niedobrze? To może czas
    wyprać tapicerkę ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-07-31 02:00:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c534c1c$0$19178$65785112@news.neostrada.pl to
    <t...@a...xyz> pisze:

    > Rzygać się chce. Prawie tak jak za sprawą "kombi w dieslu". Wam też?
    Aż rzygać to może nie, niech sobie debile żyją. Wyśmiać można i warto, ale
    są przecież setki naprawdę szkodliwych indywiduów.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2010-07-31 08:45:19
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

> [...]
    > Aż rzygać to może nie, niech sobie debile żyją. Wyśmiać można i warto, ale
    > są przecież setki naprawdę szkodliwych indywiduów.

    o czym wy piszecie?

  • 5. Data: 2010-07-31 09:33:37
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > o czym wy piszecie?

    takie tam filozoficzno-egzystencjalne rozważania,

    brat

  • 6. Data: 2010-07-31 10:25:27
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl

    O wrzucaniu chipa (chip - http://www.chip.pl/ )

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2010-07-31 11:18:03
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > takie tam filozoficzno-egzystencjalne rozważania,
    >
    > brat
    tak właśnie myślałem że to dotyczy holajzy
    P.

  • 8. Data: 2010-08-01 01:09:02
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 31 Jul 2010 08:45:19 +0200, zbigniew <...@o...pl> wrote:

    > o czym wy piszecie?

    O tym, że każdy dowartościowuje się jak może :)

    r.