  • 1. Data: 2017-04-25 05:12:57
    Temat: wsiadam do metra
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    i nie ma komu powiedzieć dzień dobry.

    Nawet stare baby po 50, wielkimi żelowymi pazurami przesuwają kulki po
    ekranie :) Boziu co nas czeka.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-04-25 07:35:01
    Temat: Re: wsiadam do metra
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-25 o 05:12, PiteR pisze:
    > i nie ma komu powiedzieć dzień dobry.
    >
    > Nawet stare baby po 50, wielkimi żelowymi pazurami przesuwają kulki po
    > ekranie :) Boziu co nas czeka.

    I musiałeś się wyżalić w internecie? Boże, co nas czeka.

    Hint - jak widzisz, wszystko co ciekawe, jest w internecie. Nie dziw
    się, że nawet starym 50-letnim pannom nie chce się patrzeć na twoją
    poranną niedomytą facjatę :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-04-25 11:56:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >i nie ma komu powiedzieć dzień dobry.
    >Nawet stare baby po 50, wielkimi żelowymi pazurami przesuwają kulki
    >po
    >ekranie :)
    >Boziu co nas czeka.

    Poranne czatowanie z metra :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-04-25 14:10:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-25 o 05:12, PiteR pisze:

    > i nie ma komu powiedzieć dzień dobry.
    >
    > Nawet stare baby po 50, wielkimi żelowymi pazurami przesuwają kulki po
    > ekranie :) Boziu co nas czeka.

    Znajoma płakała ostatnio na kiepskie święta.
    Zjazd rodziny, niektórzy widują się raptem dwa razy do roku.
    A po kwadransie przy stole cisza i wszyscy z wyjątkiem dziadków
    klikają w te świecące ekrany. :-)

    Chyba trzeba polubić lub co najmniej się przyzwyczaić.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-04-25 20:50:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Liwiusz pisze tak:

    > Hint - jak widzisz, wszystko co ciekawe, jest w internecie. Nie
    > dziw się, że nawet starym 50-letnim pannom nie chce się patrzeć na
    > twoją poranną niedomytą facjatę :)

    Jakieś tabletki albo drażetki przesuwają. To jakiś tetris chyba.
    A jak szybko wyciągają ekraniki :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2017-04-26 11:35:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

> [...]
    > klikają w te świecące ekrany. :-)
    >
    > Chyba trzeba polubić lub co najmniej się przyzwyczaić.

    Zapewniam Cię, że nie we wszystkich rodzinach jest tak samo...
    p.s. byłem właśnie na Wielkanoc w Polsce to wiem :-P

  • 7. Data: 2017-04-26 14:43:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-26 o 11:35, Pszemol pisze:

    > Zapewniam Cię, że nie we wszystkich rodzinach jest tak samo...
    > p.s. byłem właśnie na Wielkanoc w Polsce to wiem :-P

    Wiem że nie we wszystkich. Pytanie jak długo ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2017-04-26 15:12:24
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    W dniu 26.04.2017 o 14:43, RadoslawF pisze:
    > Wiem że nie we wszystkich. Pytanie jak długo ?

    a to już zależy od nas samych, jaki dajemy przykład młodszym, o czym z
    nimi rozmawiamy i jak to tłumaczymy

  • 9. Data: 2017-04-27 02:46:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-25 o 05:12, PiteR pisze:
    > i nie ma komu powiedzieć dzień dobry.
    >
    > Nawet stare baby po 50, wielkimi żelowymi pazurami przesuwają kulki po
    > ekranie :) Boziu co nas czeka.

    A Twoja 63 letnia baba co jeszcze może robić? Dziecka to już Ci nie urodzi.

    --
    animka

  • 10. Data: 2017-04-27 02:49:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-25 o 05:12, PiteR pisze:
    > i nie ma komu powiedzieć dzień dobry.
    >
    > Nawet stare baby po 50, wielkimi żelowymi pazurami przesuwają kulki po
    > ekranie :) Boziu co nas czeka.

    Nie bój się. Baby brzydzą się gejów.Twojej może wszystko jedno.

    --
    animka