  • 1. Data: 2017-05-29 22:47:41
    Temat: współrzędne gps i lumia
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam podane współrzędne gps.
    Jest strona wspolrzedne-gps.pl ale ona nie podaje trasy dojazdu.
    Jak się załatawia takie rzeczy?

  • 2. Data: 2017-05-29 23:54:25
    Temat: Re: współrzędne gps i lumia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 May 2017 13:47:41 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    > Mam podane współrzędne gps.
    > Jest strona wspolrzedne-gps.pl ale ona nie podaje trasy dojazdu.
    > Jak się załatawia takie rzeczy?

    Na Lumii to nie wiem, ale jak w google maps wprowadzisz wspolrzedne,
    znajdzie je, to potem potrafi poprowadzic.

    J.

  • 3. Data: 2017-05-30 00:05:24
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 29.05.2017 o 22:47, Bolko pisze:
    > Mam podane współrzędne gps.

    Pokazać gdzie są współrzędne to potrafi każda mapa.
    Pokazać trasę dojazdu - większość z nich. Niektóre uwzględniają samochód
    rower i pieszego. Pociągi chyba żadna.
    Google Here OSM Targeo UMP Zumi (kolejność alfabetyczna)
    Która będzie działać na Lumii? Nie wiem.

    PS Google kiedyś sugerowało z Tokio do LA spróbować kajakiem.
    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2017-05-30 06:40:49
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 23:54:19 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Na Lumii to nie wiem, ale jak w google maps wprowadzisz wspolrzedne,
    > znajdzie je, to potem potrafi poprowadzic.

    W którym miejscu w google maps wprowadza się współrzedne gps?
    Bo próbuje znaleść i ni cholery

  • 5. Data: 2017-05-30 11:06:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >W którym miejscu w google maps wprowadza się współrzedne gps?
    >Bo próbuje znaleść i ni cholery

    Bo trzeba sie inteligencja wykazac, a nie szukac jak durny :-)

    Tam gdzie adres wpisujesz, tam wpisz np 52.25N 17.333E

    P.S. Na Androidzie z kolei - mam w "aplikacjach" ze trzy ikony do
    google maps, kazda robi cos ciut innego, a wygladaja tak samo.
    Jak sprawdzic czym one sie roznia, jak zmienic ikonke na ekranie
    glownym/launcher ?

    J.

  • 6. Data: 2017-05-30 11:20:14
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 maja 2017 11:06:25 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > google maps, kazda robi cos ciut innego, a wygladaja tak samo.
    > Jak sprawdzic czym one sie roznia, jak zmienic ikonke na ekranie

    Dziekuje bardzo
    ile ja się nawkurzałem w sobote to moje

  • 7. Data: 2017-05-31 03:20:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Alf/red/" ogi5v5$5qj$...@n...news.atman.pl

    > rower i pieszego. Pociągi chyba żadna.

    Googlasta ma jakiś wagonik -- tramwaj lub pociąg. ;)

    Po co komu nawigacja pociągowa? -- jedziesz torami
    bez własnej inicjatywy... Tym różni się samochód
    od pociągu -- wolnością.

    Tyle tylko, że wolność niesie ze sobą ryzyko zagubienia się. ;)
    I właśnie w tym celu wymyślono nawigacje samochodowe:

    - samochód niesie ze sobą wolność wyboru (niemal jak Netia)
    ale zarazem stwarza ryzyko zagubienia się w wielkim świecie

    - nawigacja kasuje (lub choćby umniejsza) ryzyko
    zagubienia się w wielkim świecie

    Komplet (samochód+nawigacja) daje wolność bez ryzyka. ;)
    Ale w zamian -- daje drenowanie kieszeni, ;) bo i samochód
    kosztuje, i telefon kosztuje, i spać niełatwo w czasie
    prowadzenia samochodu...

    Dlatego właśnie wymyślono zarabiające reklamy
    i autonomiczne ;) samochody -- jedno i drugie
    googlastej produkcji. ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=EEePVE-vgm0

    Ciekawe, czy dożyjemy takich czasów, gdy ludzie
    będą (z trudem) wymieniali:

    - tego nie wymyśliły Google
    - to ponoć nie jest produkowane przez Google...

    Chętnie bym stał się juzerem takiego selfsamochodu -- wskazywałbym
    na mapie (Googli -- rzecz jasna) interesujące mnie miejsce
    i zasypiałbym, aby obudzić się we wskazanym miejscu. :)

    -=-

    Ciekawe, czy Google wymyślą ,,osobisty komputer'' pozbawiony ekranu.
    Nie okulary z rzutnikiem, ale coś, co w ogóle wyeliminuje ekran.
    Cos na kształt ekranu dla ślepych. :) Nie cwany głośnik, ale coś,
    co zastąpi dotychczasowy ekran. Może być czymś, co połączy się ze
    mną tak, że będę miał wrażenia podobne do tych, jakie daje wzrok. :)

    Taki ekran -- ale bez ekranu. ;)
    Aby była możliwa pełna miniaturyzacja telefonów... ;)

  • 8. Data: 2017-06-03 10:40:23
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > Po co komu nawigacja pociagowa? -- jedziesz torami
    > bez własnej inicjatywy...
    Bo jestem u siebie w domu, chce dojechac gdzies - i niech mi mapka powie:
    od ciebie na lotnisko tramwajem, potem samolotem, potem pociag taki a taki,
    pozniej autobus, a na koniec 10 minut piechota.

    > Ciekawe, czy dożyjemy takich czasów, gdy ludzie
    > będa (z trudem) wymieniali:
    > - tego nie wymysliły Google
    > - to ponoć nie jest produkowane przez Google...
    To drugie moze tak, to pierwsze na pewno nie - 90 % tego co robi Gogus to
    sa pomysly innych. Nawet wyszukiwarki internetowej przeciez nie wymyslili,
    bo takowe istnialy wiele lat zanim sie Google pojawilo (no dobra, tylko
    piec lat wczesniej).

    > Ciekawe, czy Google wymysla ,,osobisty komputer'' pozbawiony ekranu.
    To juz dawno zostalo wymyslone. I nawet opatentowane, wiec gogus na razie
    tego nie powtorzy - bo towar ktory google sprzedaje (tzn. jego uzytkownicy)
    nie sa tyle warci by oplaty patentowe sie zwrocily.
    Wyswietlacz na soczewce kontaktowej, wyswietlanie "laserkiem" na
    siatkowce... W labach moze jest juz nawet bezposrednie wpiecie do nerwu
    wzrokowego - podobnie do przeciez od lat stosowanego wpiecia do nerwu
    sluchowego dla implantow sluchu. Tyle ze rzadko stosowana to metoda, jako
    ze obijasz sie o kwestie etyczne - a jak cracker sie do tego dobierze, to
    za cholere nie wylaczysz. Na przyklad akademii patriotycznych nadawanych
    przez TV (niech bedzie, ze TV Kim ir Sena). A jak tylko zamkniesz oczy, to
    natychmiast sie pojawi obraz Naczelnika Panstwa... Albo soft z bledem, i
    dziabnie wysokim napieciem prosto w kore wzrokowa.