  • 1. Data: 2005-06-26 11:41:00
    Temat: wszyscy tna ceny, a w Polsce telekomuna ;)
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    http://www.idg.pl/news/80280.html

  • 2. Data: 2005-06-26 12:36:47
    Temat: Re: wszyscy tna ceny, a w Polsce telekomuna ;)
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    > http://www.idg.pl/news/80280.html

    Nie rozumiem - narzekasz ze w .pl dostep dla end-userow
    w TPSA nie tanieje ? Poltorej roku temu mialem neo 640kbps,
    teraz mam neo 2Mbit za praktycznie te same pieniadze.
    Wiec dla mnie cena spadla trzykrotnie :)

    Taniec to by mogl dostep operatorski (acz i tak widze poprawe
    - chociazby po cenach ofert lacz kolokacji w najwiekszych
    datacenter .pl, gdzie moznaby rzec, ze ceny dyktuje TPNET).
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 3. Data: 2005-06-26 17:26:33
    Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > w TPSA nie tanieje ? Poltorej roku temu mialem neo 640kbps,
    > teraz mam neo 2Mbit za praktycznie te same pieniadze.

    wtedy miales neo bez limitu, a teraz masz limit 35giga, ktory daje ci
    srednia miesieczna ok 113kbps. dostales ponad 5x mniej 'za praktycznie
    te same pieniadze' i jeszcze sie z tego cieszysz o_O nice...

  • 4. Data: 2005-06-26 17:54:53
    Od: Jakub Klama <j...@a...org>

    Mariusz K. Grzeca <m...@s...mimuw.edu.pl> nabluzgał:

    > wtedy miales neo bez limitu, a teraz masz limit 35giga, ktory daje ci
    > srednia miesieczna ok 113kbps. dostales ponad 5x mniej 'za praktycznie
    > te same pieniadze' i jeszcze sie z tego cieszysz o_O nice...

    Kto normalny backupuje internet 24h na dobę przez cały miesiąc?

    --
    Jakub Klama, jceel, Częstochowa.
    For more info finger jceel at remotehell.visible.pl.

  • 5. Data: 2005-06-26 18:00:59
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <j...@j...visible.pl> Jakub Klama napisał(a):
    > Mariusz K. Grzeca <m...@s...mimuw.edu.pl> nabluzgał:

    > Kto normalny backupuje internet 24h na dobę przez cały miesiąc?

    No właśnie ?? Mam Neo+ 128 i ruch rzędu 2GB miesięcznie.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2005-06-26 19:00:20
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 26 Jun 2005 17:54:53 +0000 (UTC), w <j...@j...visible.pl>,
    Jakub Klama <j...@a...org> napisał(-a):

    > Kto normalny backupuje internet 24h na dobę przez cały miesiąc?

    Nikt. Ale dostał:
    a) 3x większy transfer
    b) 5x niższy limit

    Średnio wychodzi, że jednak stracił ;)

  • 7. Data: 2005-06-26 19:13:30
    Od: "Jaroslaw Berezowski" <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2005 17:54:53 +0000 (UTC), Jakub Klama <j...@a...org>
    napisał:

    > Kto normalny backupuje internet 24h na dobę przez cały miesiąc?
    Uuuch znam takiego. Sciagnal juz chyba wszystkie sterowniki swiata ;)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 8. Data: 2005-06-26 19:25:40
    Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl>

    Jakub Klama wrote:

    > Kto normalny backupuje internet 24h na dobę przez cały miesiąc?

    nikt, ale nie o to chodzi. tpsa przelewa z pustego w prozne, w praktyce
    obnizajac parametry uslugi, a klient wbrew zdrowemu rozsadkowi wydaje
    sie byc tym zachwycony.

  • 9. Data: 2005-06-26 19:54:15
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Sun, 26 Jun 2005 21:25:40 +0200, Mariusz K. Grzeca
    <m...@s...mimuw.edu.pl> wrote:

    > nikt, ale nie o to chodzi. tpsa przelewa z pustego w prozne, w praktyce
    > obnizajac parametry uslugi, a klient wbrew zdrowemu rozsadkowi wydaje
    > sie byc tym zachwycony.

    Normalnemu klientowi limit nie przeszkadza, natomiast zyskuje on
    możliwość szybszego ściągnięcia swojej poczty, otwarcia strony
    WWW czy pobrania jakiegoś pliku. A jak ktoś chce wysycać swoje
    łącze non-stop, to może powienien pomyśleć o innej usłudze?

    r.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 10. Data: 2005-06-26 20:01:23
    Od: Jakub Klama <j...@a...org>

> [...]
    >
    > nikt, ale nie o to chodzi. tpsa przelewa z pustego w prozne, w praktyce
    > obnizajac parametry uslugi, a klient wbrew zdrowemu rozsadkowi wydaje

    Dlaczego wbrew zdrowemu rozsądkowi? Czy normalny klient wysyca łącze 24h
    na dobę? Nie. Rzadko przekracza limit, za to zyskuje na prędkości. Get real,
    35GB wystarcza do naprawdę komfortowego korzystania z internetu, w tym również
    p2p.